تصمیم مهم دلفی،کرواسی به جای ایران

تصمیم مهم دلفی،کرواسی به جای ایران

خبرگزاری فوتبالی- مهاجم خوزستانی شالرلوای بلژیک قصد دارد فوتبال خود را در خارج از ایران ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که گمانه زنی های زیادی پیرامون حضور یونس دلفی در ایران و مذاکره مدیران باشگاه پرسپولیس با وی وجود داشت اما او تصمیمی برای بازگشت به لیگ برتر ایران ندارد و می‌خواهد فوتبال خود را در خارج از کشور دنبال کند. دلفی که از وضعیت خود در شارلوا رضایت نداشت، تصمیم گرفته که به صورت قرضی به یک لیگ اروپایی دیگری برود تا بتواند آنجا بازی کند و با درخشش بیشتر سپس به بلژیک بازگردد. 

شنیده‌ها حاکی از آن است که گریتسا کرواسی مشتری پر و پاقرص مهاجم خوزستانی فوتبال ایران است و دلفی هم قصد دارد مانند صادق محرمی در لیگ کرواسی فوتبال خود را ادامه بدهد.

گریتسا کرواسی فصل گذشته در سطح اول لیگ این کشور ششم شد و حالا هم امتیاز با دیناموزاگرب صدرنشین، در رتبه دوم قرار دارد و دست کم شانس کسب سهمیه پلی‌آف اروپایی را خواهد داشت. یونس دلفی پس از درخشش در استقلال خوزستان راهی شارلوا شد و حالا به عنوان بازیکن زیر ۲۱ سال بازی در سطح اول لیگ کرواسی را تجربه خواهد کرد.

باتوجه به محدودیت خرید لیگ برتری برای تیم‌های ایرانی و همچنین قانون منع خرید بازیکنان خارجی، دلفی مورد توجه چند تیم ایرانی قرار داشت و شایعاتی پیرامون علاقه پرسپولیس به او در رسانه‌ها منتشر شده بود.

7655