مدعیان لیگ برتر فوتسال این هفته شروع می کنند

مدعیان لیگ برتر فوتسال این هفته شروع می کنند

خبرگزاری فوتبالی- با قطعی شدن زمان شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال، تیم‌های مدعی این مسابقات از این هفته تمرین‌های خود را شروع می‌کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، باتوجه به تعویق مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا که به صورت رسمی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد فصل جدید لیگ برتر فوتسال از اول آبان برگزار می‌شود. تیم‌های فوتسالی به خصوص تیم‌هایی که مدعی قهرمانی رقابت‌ها هستند از اوایل شهریور کار جذب بازیکن را شروع کرده‌اند و به نظر می‌رسد با قطعی شدن زمان شروع مسابقات تمرین‌های خود را از این هفته شروع می‌کنند.

تیم گیتی پسند اصفهان که هدایت آن بر عهده وحید شمسایی است از روز یکشنبه در اصفهان تمرین‌های خود را شروع می‌کند. شمسایی و کادرفنی تیمش امروز (شنبه) در اصفهان وضعیت سالن محل تمرین و شرایط اسکان بازیکنان و مسائل بهداشتی کرونا را بررسی خواهند کرد تا از فردا تمرین‌های خود را با بدنسازی آغاز کنند.

تیم مس سونگون نیز که با وجود محرومیت علی افضل همچنان سکان هدایت خود را به این مربی سپرده از روز دوشنبه در تبریز تمرین خواهد کرد. تیم‌های فرش آرای مشهد و سن ایچ ساوه دو تیم مدعی دیگر هم این هفته تمرین‌های خود را شروع می‌کنند. همچنین تیم حفاری خوزستان نیز قصد دارد زیر نظر کیاوش علاسوند از این هفته تمرین‌های خود را آغاز کند.

دراین میان هنوز تیم مدعی کراپ الوند برای شروع تمرین‌های خود برنامه ریزی نکرده است. این تیم که چند ستاره فوتسال ایران را جذب کرده هنوز وضعیت کادر فنی خود را مشخص نکرده و گرچه زمزمه‌های حضور حمید بی غم روی نیمکت این تیم هست اما این حضور قطعی نشده و با رقم خوردن این اتفاق باید زودتر تمرین‌های آنها هم شروع شود.

سایر تیم‌ها اما هنوز درگیر و دار انتخاب کادر فنی یا جذب بازیکن هستند و به نظر می‌رسد تا پایان شهریور و هفته اول مهر سایر تیم‌ها نیز تمرین‌های خود را برای حضور در فصل جدید لیگ برتر شروع کنند.

7474