گتوزو: میلیک جایی در ناپولی ندارد/ کولیبالی احتمالا می‌ماند

گتوزو: میلیک جایی در ناپولی ندارد/ کولیبالی احتمالا می‌ماند

خبرگزاری فوتبالی – گتوزو وضعیت نقل و انتقالاتی میلیک و کولیبالی را تشریح کرد.

به گزارش فوتبالی، جنارو گتوزو، سرمربی تیم ناپولی تایید کرد آرکادیوش میلیک از جمع آبی‌پوشان جدا می‌شود اما کولیبالی تا زمانی که مبلغ مورد نیاز برای خریدنش توسط باشگاه‌های خواهان فراهم نشود، در ناپولی می‌ماند.

ناپولی روز گذشته در دیداری تدارکاتی مقابل پسکارا قرار گرفت و توانست حریف خود را شکست دهد. در این دیدار میلیک بازی نکرد تا با توجه به شایعات مذاکره‌اش با رم، یوونتوس و تاتنهام هر لحظه به درب خروح بیشتر نزدیک شود.

گتوز در این رابطه به اسکای اسپورت گفته: ما سال گذشته در خصوص وضعیت میلیک بسیار شفاف عمل کردیم. به او گفتیم که او باید قراردادش را تمدید کند اما از این کار امتناع کرد.

میلیک تا انتهای فصل جاری با ناپولی قرارداد دارد و اگر تابستان امسال از ناپولی جدا نشود، تابستان سال آینده به صورت رایگان پیراهن ناپولی را از تن درخواهد آورد.

گتوزو در ادامه گفته: اگر او نتواند باشگاه دیگری پیدا کند شرایط خوبی نخواهد داشت زیرا ما تا همین امروز ۲ مهاجم جذب کرده‌ایم. جایی برای او نیست. کولیبالی اما قیمت دارد و اگر باشگاهی بتواند مبلغ مورد نیاز برای خریدنش را فراهم کند می‌تواند او را بخرد. در غیر این صورت، او هم در ناپولی خواهد ماند.

1101