جورجیو بارونه؛ سرآشپزی که رونالدو را در اوج نگه می‌دارد

جورجیو بارونه؛ سرآشپزی که رونالدو را در اوج نگه می‌دارد

خبرگزاری فوتبالی – مردی که پشت فیزیک خوب رونالدو قرار دارد جورجیو بارونه است. یک سرآشپز حرفه‌ای ایتالیایی که تغذیه رونالدو را مدیریت می‌کند.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در سن ۳۵ سالگی همچنان در دنیای فوتبال می‌درخشد و به رکوردشکنی ادامه می‌دهد. او توانسته اخیرا گل شماره ۱۰۰ و ۱۰۱ خود را در بازی‌های ملی به ثمر برساند و فاصله چندانی تا فتح رکورد بهترین گلزن بازی‌های ملی نداشته باشد.

یکی از رموز موفقیت رونالدو در این سال‌ها فیزیک مناسب اوست که همچنان در ۳۵ سالگی به خوبی حفظ شده. فیزیک رونالدو حاصل‌ ماه‌ها تلاش و تمرینات سخت در زمین فوتبال و باشگاه بدنسازی است اما یک تغذیه مناسب و مدیریت شده هم در این زمینه تاثیرگذار بوده است.

از ماه ژانویه، کریستیانو رونالدو در حال همکاری با یک سرآشپز مشهور ایتالیایی به نام جورجیو بارونه است. بارونه علاوه بر رونالدو با بازیکنان دیگر چون آکویلانی و کوین پرینس بواتنگ هم همکاری داشته است. بارونه نه تنها برای مشتریانش غذا می‌پزد بلکه بهترین ترکیبات غذایی را هر روز صبح برای آن‌ها فراهم می‌کند. در چند ماه گذشته بارونه به همراه رونالدو و در قایق تفریحی‌اش حضور داشته و هر کجا رونالدو رفته، او هم کنارش حضور داشته است. بارونه علاوه بر شغلی که در آن تخصص دارد، با وفاداری و حرفه‌ای‌گری‌اش هم شناخته می‌شود.

1101