رونمایی از شماره ۷ جدید بارسلونا؛ شازده کوچولو و همان همیشگی

رونمایی از شماره ۷ جدید بارسلونا؛ شازده کوچولو و همان همیشگی

خبرگزاری فوتبالی – آنتوان گریزمان در فصل آینده پیراهن شماره ۷ را بر تن خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، آنتوان گریزمان فصل آینده در تیم بارسلونا بیشتر احساس راحتی خواهد کرد زیرا قرار است شماره همیشگی‌اش، یعنی شماره ۷ را بر تن کند.

زمانی که گریزمان از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوست شماره ۷ بر تن فیلیپه کوتینیو بود. در نتیجه این مهاجم فرانسوی موافقت کرد تا پیراهن شماره ۱۷ را برتن کند اما کوتینیو بارسلونا را به مقصد بایرن مونیخ ترک کرد تا حالا خود گریزمان این شماره را در اختیار بگیرد. هرچند که کوتینیو به بارسلونا برگشته اما باز هم احتمال دارد از بارسا جدا شود.

در همین زمینه روز گذشته آنتوان گریزمان که در میان اهالی فوتبال با لقب شازده کوچولو شناخته می‌شود، با انتشار یک کلیپ از کوین دورانت، بسکتبالیست معروف، از شماره پیراهن جدیدش رونمایی کرد. در این کلیپ، دورانت پیراهن جدید گریزمان را در دستانش گرفته و به دوربین نشان می‌دهد. نکته جالب اینجاست دورانت هم از زمانی که تیم گلدن استیت واریور را ترک کرده شماره خود را به شماره ۷ تغییر داده است.

گریزمان در اینستاگرام، زیر ویدیوی مذکور نوشته: باعث افتخار من است که شماره ۷ بارسلونا را بر تن کنم. می‌خواهم از کوتینیو هم تشکر کنم که همان‌قدر که بازیکن خوبی است، یک رفیق خوب هم برای من است.

1101