رسمی؛ دروازه‌بان اسبق فیورنتینا به میلان پیوست

رسمی؛ دروازه‌بان اسبق فیورنتینا به میلان پیوست

خبرگزاری فوتبالی - باشگاه میلان رسما سیپریان تاتاروسانو، دروازه‌بان دوم تیم المپیک لیون، را به خدمت گرفت و به نظر می‌رسد که این دروازه‌بان در میلان هم دروازه‌بان دوم خواهد بود چرا که جانلوئیجی دوناروما همچنان دروازه‌بان اول میلان بوده و مورد اعتماد استفانو پیولی است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه المپیک لیون رسما تایید کرد که سیپریان تاتاروسانو به میلان پیوسته است. میلان برای خرید این دروازه‌بان مبلغ 500 هزار یورو پرداخته است. تاتاروسانو امروز تست های پزشکی باشگاه میلان را با موفقیت پشت سر گذاشت و پس از آن قراردادی سه ساله را با میلان بست. این دروازه‌بان 34 ساله در تیم لیون نیمکت نشین آنتونی لوپز بود و در فصل 2019/20 تنها 6 بازی به او رسید. تاتاروسانو که اهل رومانی است از سال 2010 به تیم ملی کشورش دعوت می‌شود و 69 بازی برای رومانی انجام داده است. او در تابستان 2019 به عنوان بازیکن آزاد از نانت راهی لیون شده بود. پیوستن او به میلان به نحوی بازگشتش به سری آ محسوب می‌شود چرا که او بین سال‌های 2014 تا 2017 در فیورنتینا توپ می‌زد.

تاتاروسانو پیراهن شماره 1 میلان را بر تن خواهد کرد و دروازه‌بان دوم این تیم خواهد شد. به نظر می‌رسد که تا روزی که جانلوئیجی دوناروما در میلان توپ می‌زند کسی نتواند جایگاه او را به خطر بیندازد.

1470