خوش‌آمد گویی باشگاه اینتر میامی به هیگواین

خوش‌آمد گویی باشگاه اینتر میامی به هیگواین

خبرگزاری فوتبالی - گونزالو هیگواین، مهاجم آرژانتینی یوونتوس، رسما قراردادش را با بیانکونری‌ها فسخ کرد تا بزودی راهی باشگاه اینتر میامی در لیگ آمریکا شود. دیوید بکام یکی از مالکان اصلی این باشگاه به شمار می‌رود. 

به گزارش فوتبالی، دوران فوتبال ال پیپیتا در اروپا به پایان رسیده است و او باید سال‌های آخر فوتبال خود را در لیگ آمریکا سپری کند. یوونتوس این بازیکن را از ناپولی با پرداخت بند آزادسازی او به مبلغ 90 میلیون یورو در سال 2016 به خدمت گرفته بود. هیگواین به صورت قرضی در چلسی و میلان هم توپ زد. این مهاجم آرژانتینی با یوونتوس سه عنوان قهرمانی در سری آ بدست آورد و دو بار هم در جام حذفی ایتالیا قهرمان شد. این بازیکن بزودی راهی تیم اینتر میامی خواهد شد. باشگاه آمریکایی در حساب رسمی خود در توییتر با نوشتن این جمله به گونسالو ایگواین خوش‌آمد گفت :" استقبالی گرم از گونزالو هیگواین ، مهاجم و قهرمانی در کلاس جهانی."

هنوز یک سال از قرارداد گونزالو هیگواین با یوونتوس مانده بود اما از آنجایی که آندره آ پیرلو به این مهاجم اعتقادی نداشت، قراردادش با توافقی دو طرفه فسخ شد و این بازیکن 50 درصد از دستمزد باقی مانده‌اش را دریافت کرد تا بتواند به عنوان یک بازیکن آزاد راهی لیگ آمریکا شود. اتفاقی که برای بلیز ماتوئیدی هم افتاده بود.

1470