رئال مادرید شرایط استعداد آنگولایی را دنبال می‌کند

رئال مادرید شرایط استعداد آنگولایی را دنبال می‌کند

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که رئال مادرید قصد دارد ادواردو کاماوینگا، ستاره‌ی جوان تیم رن فرانسه را در این تابستان به خدمت بگیرد تا خیالش از بابت داشتن این هافبک آینده دار راحت شود و دست سایر تیم ها از این بازیکن کوتاه بماند.

به گزارش فوتبالی، ادواردو کاماوینگا اصالتی آنگولایی دارد اما برای تیم ملی فرانسه بازی کرده است. به گفته‌ی روزنامه‌ی اسپورت، پاریسن ژرمن مشتری اصلی این بازیکن است و می‌خواهد این هافبک 17 ساله را به تیمش اضافه کند. رئال مادرید تصمیم دارد این بازیکن را به خدمت بگیرد و به مدت دو فصل او را به طور قرضی در لیگ فرانسه نگه دارد. قیمت این بازیکن 60 میلیون یورو تخمین زده می‌شود و رئال مادرید اگر می‌خواهد او را به خدمت بگیرد باید چنین رقمی را بپردازد. ادواردو کاماوینگا در تیم رن عملکرد خوبی داشته است و نوید هافبک آینده داری را در فوتبال فرانسه می‌دهد. این بازیکن نقش بسزایی را در صعود رن به لیگ قهرمانان اروپا داشت. این تیم در فصل گذشته‌ی لیگ فرانسه سوم شد. توماس توخل درباره‌ی کاماوینگا گفته است:" من به کاماوینگا نه نمی گویم. او یکی از بهترین بازیکنان لیگ فرانسه است و آینده خوبی دارد."

در حال حاضر پاری سن ژرمن و رئال مادرید دو مشتری اصلی ادواردو کاماوینگا هستند و باید دید که چه اتفاقاتی پیرامون این هافبک می‌افتد.

1470