رسمی؛ قرارداد بیلسا با لیدز یونایتد تمدید شد

رسمی؛ قرارداد بیلسا با لیدز یونایتد تمدید شد

خبرگزاری فوتبالی - باشگاه لیدز تایید کرد که مارچلو بیلسا قراردادش را به مدت یک سال دیگر با این تیم تمدید کرده و در اولین فصل بازگشت آنها به لیگ برتر پس از 16 سال نیز روی نیمکت خواهد نشست. 

به گزارش فوتبالی، بیلسا دوری لیدز از سطح اول فوتبال انگلیس را به پایان رسید و در ماه جولای موفق به کسب قهرمانی چمپیونشیپ شد که اولین جام این تیم پس از سال 1992 به حساب می‌آمد. او در تابستان سال 2018 به لیدز پیوست و قراردادی دو ساله با آنها امضا کرد که قابلیت تمدید برای یک فصل دیگر را نیز داشت. او روز پنج شنبه اعلام کرده بود همه شرایط برای ادامه حضور او در این تیم برای فصل پیش رو آماده است. بیلسا گفت: " من فصل آینده نیز در لیدز یونایتد کار خواهم کرد. همه چیز آماده است و قطعا من در فصل پیش رو در این تیم حضور خواهم داشت. " 

لیدز در اولین دیدار فصل لیگ برتر باید در برابر مدافع عنوان قهرمانی قرار بگیرد. دیدار با شاگردان کلوپ در هفته اول مسابقات در ورزشگاه آنفیلد برگزار خواهد شد. در بخشی از بیانیه منتشر شده از سوی باشگاه لیدز آمده: " لیدز یونایتد با افتخار تایید می‌کند که مارچلو بیلسا قرارداد یک ساله جدیدی را با ما به امضا رسانده و در فصل 21 - 2020 نیز هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت. او کار خود را با پیروزی 1 - 3 برابر سیتی در آگوست 2018 آغاز کرد. سرمربی سابق شیلی و آرژانتینی تا حال 100 بازی هدایت لیدز را بر عهده داشته که با 56 پیروزی، 17 تساوی و 27 شکست در طول دو فصل همراه بوده است. "