نژاد‌مهدی: باید به نویدکیا زمان داد تا تفکراتش را پیاده کند

نژاد‌مهدی: باید به نویدکیا زمان داد تا تفکراتش را پیاده کند

خبرگزاری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: شک نکنید سپاهان با این کادر فنی و این بازیکنان می‌تواند نتیجه بگیرد ولی باید در روزهای سخت هم از تیم حمایت شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، محمد نژادمهدی در خصوص انتخاب سپاهان و پیوستن به این تیم اظهار داشت: در ابتدا باید از باشگاه خوب ذوب‌آهن بازیکنان، هوادارانش و تمام عواملی که در این 5 سال به من کمک کردند و باعث رشدم شدند، تشکر کنم. 

وی ادامه داد: من چند پیشنهاد خوب داشتم. مهمترین عاملی که باعث شد سپاهان را انتخاب کنم انگیزه این باشگاه برای قهرمانی بود. ضمن اینکه سپاهان باشگاه باشخصیتی است و به نظرم این موارد ملاک خوبی برای یک بازیکن است که بتواند راحت و بدون دغدغه کار کند. انگیزه قهرمانی در سپاهان من را راغب کرد که به این تیم بیایم. در کنار این‌ موارد کادر فنی خوب و ساختاری که باشگاه امسال پیدا کرده مساله مهمی برای تصمیم‌گیری من بود.

مدافع سپاهان در مورد اینکه با توجه به اعتراض باشگاه ذوب‌آهن به انتقال دانیال اسماعیلی‌فر، آیا جدایی‌ خودش از ذوب‌آهن مشکلی ندارد، گفت:‌ اطلاعی از از ماجرای قرارداد اسماعیلی‌فرد ندارم اما در کل فکر می‌کنم وقتی بازیکنی با یک باشگاه قرارداد می‌بندد اول از فدراسیون فوتبال استعلام می‌گیرد و روی هوا این کار را انجام نمی‌دهد. قراردادمن تمام شده بود در این مورد مشکلی نداشتم.

نژاد‌مهدی در مورد شرایط و جو تیم سپاهان در زمانی که با آمدن محرم نویدکیا آرزوی هواداران این تیم برآورده شده، گفت: ‌با حضور محرم نویدکیا تیم شرایط خیلی خوبی دارد و تمرینات به خوبی برگزار می‌شوند. نویدکیا به مقداری زمان نیاز دارد. هواداران و باشگاه باید از کادر فنی حمایت کنند. نباید این طور باشد که اگر تیم دو باخت داد همه چیز را به هم بریزند. باید به کادر فنی زمان داده شود تا تفکراتش را پیاده کند.

مدافع سپاهان افزود: شاید امسال هدف کل مجموعه سپاهان قهرمانی باشد ولی هواداران نباید فشار بیاورند. در روزهای سخت هم باید کنار تیم باشند و همه جانبه حمایت کنند تا تیم نتیجه خوبی بگیرد. شک نکنید سپاهان با این کادر فنی و این بازیکنان می‌تواند نتیجه بگیرد ولی باید در روزهای سخت هم از تیم حمایت شود.

وی در مورد شرایط تمرینات تیم عنوان کرد: خدارا شکر همه چیز خوب و به روز است. با اینکه سرمربی به تیم تازه اضافه شده اما تا امروز همه چیز خوب پیش رفته و تعامل خوبی بین بازیکنان و سرمربی و دیگر همکارانش در کادر فنی وجود دارد.

نژادمهدی در مورد حضور سپاهان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: سپاهان در گروه سختی قرار دارد. النصر و السد تیم‌های قدرتمندی هستند و العین هم چند بازیکن خارجی خیلی خوب گرفته اما ما تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا اتفاق خوبی بیفتد. کار سختی پیش رو داریم و باید با تمام توان و انگیزه بالا وارد این مسابقات شویم تا بتوانیم نتیجه‌ای در خور شان نام سپاهان و ایران کسب کنیم.

مدافع سپاهان در مورد اینکه آیا این تیم می‌تواند به مرحله بعدی صعود کند، گفت: کار بسیار سختی است  اما تمام تلاشمان را می‌کنیم این اتفاق بیفتد.السد و النصر مدعی قهرمانی آسیا هستند. با اینحال هر چه تلاش و تمرکز بیشتری داشته باشیم مسلما می‌توانیم نتیجه بهتری کسب کنیم. امیدوارم همه چیز دست به دست هم بدهد که نتیجه خوبی در آسیا بگیریم و با انگیزه بالا وارد فصل جدید فوتبال ایران شویم.

نژاد‌مهدی با اشاره به اهمیت فصل جدید مسابقات لیگ برتر و جام حذفی تصریح کرد: باید توجه ویژه‌ای به مسابقات داخلی داشته باشیم. نمی‌دانم بازیکن جدید به تیم اضافه می‌شود یا نه ولی باید تمرکز بیشتری روی مسابقات داخلی داشته باشیم که هم در لیگ هم در جام حذفی مدعی باشیم و انشاالله با کسب قهرمانی جواب محبت و لطف هوادار را بدهیم.

وی در مورد ترافیک بازیکن در پست دفاع میانی اظهار داشت: این پست خیلی شلوغ است و با این شرایط کار سختی دارم چون بقیه مدافعین هم انگیزه‌های خاص خودشان را دارند. من با هدف بلند مدت به این تیم آمدم و تلاش می‌کنم خودم را بیشتر نشان دهم. رقابت مساله خوبی است و باعث پیشرفت می‌شود. این اتفاق هم به تیم کمک می‌کند هم به خود بازیکن.

نژاد‌مهدی ادامه داد: من این مساله را به فال نیک می‌گیرم. اگر رقابت در هر پست نباشد به تیم آسیب می‌رسد. رقابت درست باعث پیشرفت تیم می‌شود. در تیم‌های خوب اروپایی هم می‌بینیم که بازیکنان یک پست زیاد هستند و همه تلاش می‌کنند که بازی کنند. بالطبع بازیکن هم باید شرایط خودش را بهتر کند اما به نظرم این موضوع در ایران جا نیفتاده است. با این وجود در تیم‌های اروپایی می‌بینیم در هر پست 4-5 رقیب وجود دارد و این مساله یک مورد طبیعی است. تیم‌ها باید برای هر پست سرمایه‌گذاری کنند، چند بازیکن خوب بگیرند تا به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

6641