پیشنهاد یوونتوس برای خرید آلوارو موراتا رد شد

پیشنهاد یوونتوس برای خرید آلوارو موراتا رد شد

خبرگزاری فوتبالی - به گفته‌ی مارکا، پیشنهاد 50 میلیون یورویی یوونتوس برای به خدمت گرفتن آلوارو موراتا توسط سران اتلتیکو مادرید رد شده است، چرا که این مبلغ کمتر از مقداری است که اتلتیکو مادرید برای به خدمت گرفتن این بازیکن به چلسی پرداخته است. اتلتیکو مادرید 55 میلیون یورو برای جذب مهاجم اسپانیایی به باشگاه چلسی پرداخته بود.

به گزارش فوتبالی، همسر آلوارو موراتا ایتالیایی است و همین قضیه موجب شده تا مهاجم اسپانیایی خواستار بازگشت به ایتالیا و پیوستن به جمع بیانکونری‌ها باشد. در ماه های اخیر، آلوارو موراتا از حضور در اتلتیکو مادرید نا امید شده است چرا که دیگو سیمئونه، دیگو کاستا را به او ترجیح می‌دهد و فرصت کمی برای بازی نصیبش می‌شود. یوونتوس علاوه بر موراتا به دنبال جذب لوئیس سوارز نیز هست و اگر شرایط برای خرید مهاجم اروگوئه‌ای دشوار شود و این بازیکن از دسترس باشگاه خارج شود، بیانکونری ها پیشنهادشان را برای آلوارو موراتا افزایش خواهند داد.

گونزالو هیگواین به تازگی قراردادش را با یوونتوس فسخ کرده است و این مسئله نشان دهنده‌ی این است که باشگاه ایتالیایی بزودی یک مهاجم جدید را خریداری کرده و جایگزین ایگواین خواهد کرد. باید دید که در روز های آینده چه اتفاقاتی پیرامون این قضیه می‌افتد.

1470