رقابت بارسلونا و پاریسن ژرمن بر سر مدافع راست آرسنال

رقابت بارسلونا و پاریسن ژرمن بر سر مدافع راست آرسنال

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا با آمدن رونالد کومان به دنبال تغییر و تحول در تیمش است و می‌خواهد پروژه‌ی جدیدش را استارت بزند. یکی از بازیکنانی که بارسا به می‌خواهد هکتور بیرین، مدافع راست آرسنال است. کومان می‌خواهد این بازیکن را جایگزین نلسون سمدو کند و در همین راستا به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن اسپانیایی است اما بارسا در این راه رقیبانی هم دارد.

به گزارش فوتبالی، هکتور بیرین تا سال 2023 با آرسنال قرارداد دارد اما در صورت دریافت پیشنهاد مناسب ممکن است این باشگاه را ترک کند. به گفته‌ی ایندیپندنت، سران پاریسن ژرمن هم به دنبال به خدمت گرفتن این مدافع اسپانیایی هستند و از قبل تماس هایی را با ایجنت او گرفته‌اند. هکتور بیرین محصول آکادمی باشگاه بارسلوناست. او در سال 2011 بارسا را به مقصد آرسنال ترک کرد و تاکنون بیش از 200 بازی برای توپچی های لندن انجام داده است.

علاوه بر پاریسن ژرمن و بارسلونا، گفته می‌شود که سویا هم به دنبال جذب این بازیکن است اما با وجود چنین رقبایی بعید است که در این راه موفق شود، به خصوص اینکه باشگاه آرسنال برای این مدافع مبلغ 40 میلیون یورو را می‌خواهد و باشگاه سویا توان پرداخت چنین رقمی را ندارد و مشخص است که بارسا و پاریسن ژرمن دو رقیب اصلی در راه جذب این بازیکن خواهند بود و باید دید که در روز های آینده چه اتفاقاتی می‌افتد.

1470