آبشک: دوست داشتم بمانم و دوباره با نکونام کار کنم

آبشک: دوست داشتم بمانم و دوباره با نکونام کار کنم

خبرگزاری فوتبالی- محمد آبشک هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برای فصل آینده چند پیشنهاد داشتم، ولی دوست داشتم بمانم و دوباره با جواد نکونام کار کنم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمد آبشک درباره تمدید قراردادش با باشگاه فولاد خوزستان گفت: من فصل خوبی را در فولاد پشت سر گذاشتم. جو این باشگاه بسیار خوب است. چند پیشنهاد هم داشتم، ولی دوست داشتم در فولاد بمانم و دوباره با جواد نکونام کار کنم. ما بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی داریم و آقای آذری مدیرعامل باشگاه هم همیشه برای موفقیت تیم تلاش می‌کند. امیدوارم در فصل آینده با تیم پرقدرت‌تری وارد بازی‌های لیگ برتر و بعد آسیا شویم.

وی در مورد انتقادهای سعید آذری از قیمت بازیکنان در فصل نقل‌وانتقالات و اینکه فولاد هنوز بازیکن شاخصی را جذب نکرده است، اظهار داشت: به‌هرحال ایشان مدیرعامل باتجربه‌ای است و می‌داند که این شرایط تغییر خواهد کرد. وقتی بحث حضور بازیکن خارجی در ایران منتفی شد طبیعی بود که این وضعیت ایجاد شود و حالا برخی بازیکنان هم در این بازار دنبال سوءاستفاده هستند و قیمت‌های نجومی پیشنهاد می‌دهند.

آبشک در پایان خاطرنشان کرد: در فصل گذشته خیلی‌ها تصور نمی‌کردند فولاد سهمیه بگیرد، ولی این کار با تلاش دسته‌جمعی و یکدلی انجام شد. امیدوارم فولاد در فصل جدید هم نتایج خوبی بگیرد و هوادارانش را خوشحال کند.

7413