مدیرعامل شهریار ساری: به خاطر داوری‌ها از لیگ ساحلی کناره‌گیری می‌کنیم

مدیرعامل شهریار ساری: به خاطر داوری‌ها از لیگ ساحلی کناره‌گیری می‌کنیم

خبرگزاری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه شهریار ساری گفت: به جهت قضاوت ضعیف و بحث برانگیز داوران، از ادامه حضور در لیگ برتر فوتبال ساحلی انصراف می دهیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت باشگاه شهریار ساری، قاسم صالحی بعد از شکست 2 بر یک مقابل فرش حداد اصفهان در مورد انصراف این تیم از حضور در لیگ برتر فوتبال ساحلی اظهار داشت: به جهت قضاوت ضعیف و بحث برانگیز داوران در دیدار امشب، از ادامه مسابقات منصرف شدیم و به نشانه اعتراض در دیدار پایانی حاضر نخواهیم شد.

وی ادامه داد: منشا بحث قضاوت های داوری عدم نظارت کمیته داوران و چیدمان غیراصولی و حضور داوران ناآماده است که حتی از آمادگی جسمانی لازم برخوردار نبوده و اضافه وزن آنها در پخش مستقیم شبکه ورزش نیز برای همگان مشهود بوده و مایه مزاح بینندگان تلویزیونی است. البته واگذاری میزبانی یک سویه و جهت دار به شهرهای یزد و بوشهر نیز مزید بر علت است. 

مدیرعامل شهریار ساری عنوان کرد: سازمان لیگ در انتخاب میزبانی هیچگاه عدالت را رعایت نکرده و به جز این دو، سایر شهرها را فقط وقتی داوطلبی وجود ندارد و دچار مشکل می شود، به یاد می آورد. 

وی افزود: ترک مسابقات تبعات زیادی برای این باشگاه دارد ولی برای اینکه صدای مظلومیت تیم های ساحلی را به گوش کمیته داوران برسانیم، مجبور به این کار شدیم. امیدواریم این موضوع مورد پیگیری واقع شود.

7413