رسمی؛ آندره سیلوا به آینتراخت فرانکفورت پیوست

رسمی؛ آندره سیلوا به آینتراخت فرانکفورت پیوست

خبرگزاری فوتبالی - باشگاه میلان رسما آندره سیلوا را با قراردادی دائمی به آینتراخت فرانکفورت فروخت. این بازیکن فصل گذشته را به طور قرضی در باشگاه آلمانی توپ زده بود و اکنون به طور دائمی به این تیم پیوسته است.

به گزارش فوتبالی، آندره سیلوا در تابستان 2017 از پورتو راهی میلان شده بود و اکنون این باشگاه را به مقصد فوتبال آلمان و باشگاه آینتراخت فرانکفورت ترک خواهد کرد. به نظر می‌رسد که میلان با فروش این بازیکن به دنبال تامین هزینه‌ی خرید آنته ربیچ است. این بازیکن هم به طور قرضی در میلان توپ زده بود اما سران میلان اکنون می‌خواهند او را به طور دائمی به خدمت بگیرند.

در بیانیه‌ی رسمی باشگاه میلان پیرامون انتقال آندره سیلوا به آینتراخت فرانکفورت آمده است:" میلان از انتقال بازیکن خود، آندره میگل والنته دا سیلوا به اینتراخت فرانکفورت با قراردادی دائمی خبر می‌دهد. این باشگاه آرزوی بهترین‌ها را برای آینده‌ی حرفه‌ای او دارد و از او به خاطر حرفه‌ای بودن تشکر می کند."

مهاجم 24 ساله تیم ملی پرتغال در دوران حضورش در میلان تنها 10 گل به ثمر رسانده بود و دوران موفقیت آمیزی در این باشگاه نداشت و با آمدن زلاتان و تمدید قرارداد او دیگر جایی برای او در جمع روسونری ها نبود.

1470