قرارداد هیگواین با یوونتوس فسخ شد؛ پیپیتا در یک قدمی تیم دیوید بکام

قرارداد هیگواین با یوونتوس فسخ شد؛ پیپیتا در یک قدمی تیم دیوید بکام

خبرگزاری فوتبالی - گونزالو هیگواین، مهاجم آرژانتینی یوونتوس، رسما قراردادش را با بیانکونری‌ها فسخ کرد تا طبق گمانه زنی ها راهی باشگاه اینتر میامی در لیگ آمریکا شود. دیوید بکام یکی از مالکان اصلی این باشگاه به شمار می‌رود.

به گزارش فوتبالی، آندره آ پیرلو در بدو حضورش در یوونتوس تلویحا به گونزالو ایگواین گفته بود که جایی در ترکیب بیانکونری ها نخواهد داشت و باید این باشگاه را ترک کند. از همان زمان مذاکرات یوونتوس با گونسالو ایگواین برای فسخ قرارداد آغاز شد تا او بتواند به عنوان یک بازیکن آزاد راهی باشگاه دیگری شود. این بازیکن 32 ساله با یوونتوس به توافق رسیده که تنها 50 درصد دستمزد باقی مانده‌اش را دریافت کند و قرارداد خود را فسخ کند. به گفته‌ی اسکای اسپورت ایتالیا، هیگواین پس از فسخ قرارداد به تیم اینتر میامی در لیگ آمریکا می‌رود. تیمی که دیوید بکام مالک آن است و چندی پیش بلیز ماتوئیدی هم از یوونتوس راهی همین تیم شده بود.

به نظر می‌رسد که دیگر دوران فوتبال ال پیپیتا در اروپا به پایان رسیده است و او باید سال‌های آخر خود را در لیگ آمریکا سپری کند. یوونتوس این بازیکن را از ناپولی با پرداخت بند آزادسازی او به مبلغ 90 میلیون یورو در سال 2016 به خدمت گرفته بود. هیگواین به صورت قرضی در چلسی و میلان هم توپ زد. این مهاجم آرژانتینی با یوونتوس سه عنوان قهرمانی در سری آ بدست آورد و دو بار هم در جام حذفی ایتالیا قهرمان شد.

1470