بارسلونا یک بار دیگر برای خرید مهاجم اینتر اقدام می‌کند

بارسلونا یک بار دیگر برای خرید مهاجم اینتر اقدام می‌کند

خبرگزاری فوتبالی - به گفته‌ی رسانه‌ی آرژانتینی TyC Sports، وکلای لوتارو مارتینز در بارسلونا هستند تا با سران این باشگاه درباره‌ی شرایط انتقال این بازیکن به بارسلونا صحبت کنند. بارسا می‌خواهد یک بار دیگر شانس خود را برای خرید این مهاجم امتحان کند و یک پیشنهاد جدید به او بدهد.

به گزارش فوتبالی، مذاکرات بارسلونا با اینتر بر سر لوتارو مارتینز ماه ها به طول انجامیده است و اکنون سران بارسا می‌خواهند با ارائه‌ی یک پیشنهاد جدید، یک بار دیگر برای خرید این بازیکن اقدام کنند. رونالد کومان در بدو ورودش به بارسلونا به لوئیس سوارز گفته بود که اعتقادی به او ندارد و باید بارسا را ترک کند و اکنون سران باشگاه به دنبال خرید یک جانشین برای او هستند. از ممفیس دپای به عنوان یکی از گزینه‌های جدی نام برده می‌شود اما بارسا همچنان نگاهی هم به لوتارو مارتینز دارد.

پس از اینکه لئو مسی در فکسی خواستار جدایی از بارسا شده بود. به مدت 10 روز تمام تمرکز بارسلونا روی قضیه‌ی لیونل مسی بود و روند هیچ کاری در بازار نقل و انتقالات پیش نرفت. اکنون که سران بارسا از ماندن مسی مطمئن شده‌اند دوباره می‌خواهند به دنبال جذب ستاره‌ی آرژانتینی اینتر بروند و برای خرید او اقدام کنند. بند فسخ این بازیکن 23 ساله، 111 میلیون یوروست اما سران بارسا می‌خواهند با مذاکره روی یک رقم پایین تر با اینتر به توافق برسند.

1470