کلوپ: نمی‌توانیم ناگهانی شبیه به چلسی شویم!

کلوپ: نمی‌توانیم ناگهانی شبیه به چلسی شویم!

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم لیورپول با تشریح وضعیت تیم لیورپول اعلام کرد آینده نامطمئن است و نمی‌تواند روند لیورپول را به طرزی ناگهانی تغییر دهد.

به گزارش فوتبالی، یورگن کلوپ، سرمربی تیم لیورپول در گفت و گو با BBC گفته: باشگاه‌ها در شرایط متفاوتی قرار دارند و در دنیای نامطمئنی زندگی می‌کنیم. برای بعضی باشگاه‌ها به نظر می‌رسد آینده نامطمئن کمتر اهمیت دارد زیرا آن‌ها متعلق به کشورها و اشخاص بانفوذ هستند و این واقعیت دارد اما ما باشگاه متفاوتی هستیم.

کلوپ در ادامه افزود: ما به فینال لیگ قهرمانان دو سال پیش رسیدیم و آن را بردیم و حالا هم قهرمان لیگ برتر شده‌ایم. نمی‌توانیم یک شبه آن را تغییر دهیم و بگوییم حالا می‌خواهیم مانند چلسی باشیم! ما همیشه می‌خواهیم تا ترکیبمان را بهبود ببخشیم اما راه‌های مختلفی وجود دارد. یکی از راه‌ها جذاب بازیکن است و راه دیگر همکاری با هم در راستای بهبود چیزهایی است که در آن خوب هستیم. فوتبال یعنی این. هیچکس نمی‌خواهد تنها درباره تمرینات و قراردادهای جدید حرف بزند.

سرمربی تیم لیورپول در ادامه درباره عملکرد نقل و انتقالاتی لیورپول افزود: ۵ سال است در لیورپول حضور دارم و اگر قرار باشد چیزی اتفاق بیفتد،‌ اتفاق می‌افتد. شایعاتی زیادی در رسانه‌ها مطرح شده و برخی اوقات نام‌هایی مطرح می‌شود که باعث خنده ما می‌شود!

1101