خاطره سولسشر از فن‌ ده بیک؛ اولین گل او را به خاطر دارم

خاطره سولسشر از فن‌ ده بیک؛ اولین گل او را به خاطر دارم

خبرگزاری فوتبالی – اوله گونار سولسشر از روز اولی که متوجه حضور فن ده بیک در دنیای فوتبال شده و عملکرد او چشمان سرمربی فعلی منچستر را گرفته خاطره جالبی نقل می‌کند.

به گزارش فوتبالی، دونی فن ده بیک خرید جدید منچستری‌ها محصول آکادمی آژاکس است و سال‌ها برای این تیم بازی کرده تا امسال بالاخره از این تیم جدا شود و به جمع شیاطین سرخ بپیوندد. سولسشر،‌سرمربی تیم منچستر یونایتد هم با بیان یک خاطره از فن ده بیک، طریقه آشنایی با این بازیکن را بیان کرده است.

سولسشر در جریان یک پادکست فوتبالی برای BBC گفته: اولین گلی که فن‌ ده بیک به ثمر رساند مقابل تیم من، مولده در جریان رقابت‌های لیگ اروپای سال ۲۰۱۵ بود. آن بازی در ورزشگاه آمستردام آره‌نا (کرایف آره‌نای فعلی) برگزار شد و او یک ضربه سر فوق‌العاده زد. فن ده بیک درواقع با سر به مدافع ما ضربه زد. او خیلی شجاع بود و من رفتارش را دوست داشتم. با ون در سار و بازیکنان دیگری که او را می‌شناختند صحبت کردم. شما از مردمی که می‌شناسید استفاده و به استعدادیاب‌ها اعتماد می‌کنید.

سولسشر در ادامه افزود: زمانی که یک نفر مقابل شما گلزنی می‌کند شما همیشه آن را به خاطر خواهید داشت. به خاطر دارم که یک سانتر به دروازه ارسال شد،‌ او به مدافع ما ضربه زد و آن توپ وارد دروازه شد.

1101