فن‌خال: برای اولین بار از فوتبال ایتالیا لذت بردم!

فن‌خال: برای اولین بار از فوتبال ایتالیا لذت بردم!

خبرگزاری فوتبالی – فن‌خال با تمجید از تیم ملی ایتالیا که توانست هلند را ۱-۰ شکست دهد اعلام کرده برای اولین بار از نمایش تیم ملی ایتالیا لذت برده است.

به گزارش فوتبالی، لوئیس فن خال یکی از بزرگترین مربیان تاریخ فوتبال هلند است که در تیم ملی این کشور هم فعالیت داشته. او از نمایش تیم ملی ایتالیا مقابل هلند که به برتری ۱-۰ ایتالیایی‌ها انجامید شگفت زده شده و تصمیم به تمجید از عملکرد شاگردان مانچینی گرفته است.

فن‌خال در جریان یک رویداد که در شهر فلورانس ایتالیا برگزار می‌شد به خبرنگاران گفت: برای اولین بار واقعا از سبک بازی ایتالیا لذت بردم زیرا در گذشته اولویت اصلی ایتالیایی‌ها فوتبال تدافعی بود.

فن خال در ادامه گفت: در آغاز دوران کاری‌ام در سمت سرمربیگری و قبل از اینکه به بارسلونا بروم شانس کار کردن در ایتالیا را داشتم. میلان می‌خواست من را استخدام کنم.

سرمربی سابق تیم ملی هلند در ادامه درباره شرایط بازیکنان هلندی شاغل در سری آ افزود: دی لیخت؟ او خیلی با استعداد اما خیلی جوان است. او می‌تواند از جورجو کیه‌لینی و لئوناردو بونوچی هم بهتر شود اما نیاز به زمان دارد.

فن‌خال که سابقه همکاری با کریس اسمالینگ در منچستر یونایتد را دارد درباره این بازیکن گفت: او مرد بسیار خوب و حرفه‌ای است و هر زمان که مصدوم نبود برای تیم من بازی می‌‌کرد.

1101