پاریسن ژرمن به دنبال الشراوی؛ مهاجم سابق رم و میلان به پاریس می‌رود؟

پاریسن ژرمن به دنبال الشراوی؛ مهاجم سابق رم و میلان به پاریس می‌رود؟

خبرگزاری فوتبالی – پاریسن ژرمن به دنبال جذب استفان الشراوی است.

به گزارش فوتبالی، منابع خبری متعددی در کشور فرانسه از علاقه پاریسن ژرمن به جذب الشراوی خبر داده‌اند که هم‌اکنون در تیم شانگهای شینهوا حضور دارد. الشراوی یک آلترنایتو برای گزینه‌های مدنظر پاریسن ژرمن به شمار می‌رود.

مهاجم ۲۸ ساله ایتالیایی که فصل گذشته با مبلغ ۱۶ میلیون یورو،‌ رم را به مقصدد چین ترک کرد و به شانگهای پیوسته حالا پاریسن ژرمن را خواهان خود می‌بیند. تله فوت گزارش داده الشراوی گزینه ارزان قیمتی برای پاریسن ژرمن است تا این باشگاه اگر نتوانست گزینه‌های مورد نظرش را جذب کند، به جذب او بیندیشد.

پاریسن ژرمنی‌ها همواره به دنبال گزینه‌های گران قیمتی در بازار نقل و انتقالات بوده‌اند و حالا الشراوی را زیر نظر دارند تا اگر گزینه‌‌های هجومی مد نظرشان حاضر به امضای قرارداد با آن‌ها نشدند، ال‌شراوی را به عنوان گزینه‌ای ارزان قیمت در اختیار داشته باشند.

الشراوی که محصول آکادمی جنوا است در سال ۲۰۱۱ با مبلغ ۲۰ میلیون یورو به میلان پیوست و در فوتبال ایتالیا چهره شد. الشراوی مدت کوتاهی در موناکو حضور داشت و سپس به رم پیوست. او سابقه بازی در تیم ملی ایتالیا را دارد و در ۲۵ بازی ملی خود ۴ گل به ثمر رسانده است.

1101