گیگز: کریستیانو رونالدو می‌تواند تا ۴۰ سالگی بازی کند

گیگز: کریستیانو رونالدو می‌تواند تا ۴۰ سالگی بازی کند

خبرگزاری فوتبالی – رایان گیگز،‌ بازیکن سابق منچستر یونایتد و سرمربی فعلی ولز که با رونالدو در منچستر یونایتد هم تیمی بود اعلام کرده رونالدو می‌تواند تا ۴۰ سالگی در زمین فوتبال بدرخشد.

به گزارش فوتبالی، رایان گیگز در جدیدترین گفت و گوی خود با آژانس خبری PA گفته: مشخص است که رونالدو باید در باشگاهی درست باشد. من در باشگاهی سطح بالا بودم و تا ۴۰ سالگی فوتبال بازی کردم. می‌توانم ببینم که قرار است او هم تا ۴۰ سالگی به خوبی بازی کند.

گیگز در ادامه گفت: رونالدو مراقب خودش است. درست غذا می‌خورد،‌به اندازه کافی استراحت می‌کند و به فوتبال عشق دارد. او حرفه‌ای ترین بازیکنی است که در کنارش بازی کردم. من او را در ابتدای دوران بازی‌اش دیدم و شما نمی‌توانید پیش بینی کنید او قرار است چند گل به ثمر برساند. او همیشه در باشگاه است و در ذهنش مرور می‌کند که تا چه اندازه‌ای می‌تواند خوب باشد. او ۴۰ گل در یک فصل برای منچستر یونایتد به ثمر رساند و از آن زمان تا امروز کارهایی به یادماندنی انجام داده است.

خود رونالدو هم پیشتر درباره شرایط بدنی‌اش گفته بود: چند سال پیش سن ۳۰ تا ۳۲ سال سن پایانی برای فوتبالیست‌ها بود اما حالا می‌تواند کسانی را با سن ۴۰ سال را هم در زمین چمن پیدا کنید.

1101