خالکوبی بازیکن رم به زبان فارسی؛ به خودت ایمان داشته باش!

خالکوبی بازیکن رم به زبان فارسی؛ به خودت ایمان داشته باش!

خبرگزاری فوتبالی – تصویر خالکوبی جدید بازیکن رم به زبان فارسی با استقبال هواداران ایرانی مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه رم روز گذشته در دیداری تدارکاتی به مصاف فروزینونه رفت که این بازی با نتیجه ۴-۱ به سود رمی‌ها به پایان رسید. در این دیدار کارسدورپ، چنگیز اوندر، هنریک مخیتاریان و لورنزو پلگرینی برای رم گلزنی کردند اما نکته جالب در این بازی عکسی بود که از لورنزو پلگرینی، هافبک تیم رم منتشر شد و روی گردنش یک جمله فارسی خودنمایی می‌کرد. پلگرینی پیشتر هیچ خالکوبی در صورت و گردن خود نداشت اما شب گذشته مشخص شد او به زبان فارسی جمله «به خودت ایمان داشته باش» را روی گردنش خالکوبی کرده است.

تصاویر بازی دوستانه رم توسط حساب رسمی رم در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد اما تصویری که جمله مذکور را روی گردن پلگرینی نشان می‌داد بیشتر از دیگر تصاویر مورد استقبال فوتبال‌دوستان ایرانی قرار گرفت. حساب فارسی رم هم که یکی از فعال‌ترین حساب‌های اینستاگرامی است تصویر این خالکوبی را به طور جداگانه منتشر کرد تا هواداران فارسی رم این صحنه را به طور اختصاصی مشاهده کنند.

پلگرینی که در دوران کودکی با مشکل آریتمی (نامنظم بودن ضربان قلب) مواجه بوده از سال ۲۰۰۵ در آکادمی رم فوتبال خود را آغاز کرده و اخیرا هم جزء دعوت شدگان به تیم ملی ایتالیا بوده است.

1101