حمله همسر سابق هالک به برادرزاده‌اش که همسر جدید این بازیکن است!

حمله همسر سابق هالک به برادرزاده‌اش که همسر جدید این بازیکن است!

خبرگزاری فوتبالی - گیوانیلدو وییرا لوئیز فرناندو ده سوزا ملقب به "هالک" به خاطر جنجال های زندگی شخصی خود در ماه های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است.هالک از "آیران" همسر سابقش جدا شد تا ازدواج خود را با کامیلا آنجلو، برادرزاده وی رسمی کند. حالا همسر سابق هالک سکوتش را شکسته و حمله تندی به برادرزاده خود داشته است.

به گزارش فوتبالی، هالک چند ماه پیش از  "آیران انجلو" کاملا جدا شد تا ازدواج خود را با برادرزاده همسر سابقش رسمی کند. حالا "آیران" پس از چند ماه سکوت خود را شکسته است تا در مورد این داستان که بیشتر شبیه سریال های ترکیه ای است، صحبت کند. هالک از ازدواج قبلی خود سه فرزند به نام های یان، تیاگو و آلیس با 11، 9 و 7 سال سن دارد.

همسر سابق هالک در مصاحبه با نشریه پرتغالی رکورد در این باره گفت:" همچنان روزها بیدار می شوم و شب ها می خوابم و درک نمی کنم که چرا این اتفاق برای من رخ داده است. درد بسیار بزرگی است. گاهی فکر می کنم که قلبم تکه تکه شده است. برادرزاده ام برای من مثل دخترم بود. از وقتی که این دختر پا به دنیا گذاشت، همه چیزم را برای او گذاشتم. بسیاری از اوقات رویاهایم را فدا کردم تا او به رویاهایش برسد. من فقط در مورد مسائل مالی صحبت نمی کنم چرا که وقتی پول داری جبران این مسائل آسان است اما در مورد عشق، محبت، احترام، توجه و ... صحبت می کنم. این اتفاق برای من مثل دفن کردن یک فرزند بود. آن دختر نقاط ضعف من، دردهایم، ترس هایم، تردیدهایم و عشق بی چون و چرای من را می دانست. زندگی من را مدیریت می کرد و فکر می کردم که هر حرفی که می زند خوب است، درست است و اخلاقی است. اما اشتباه کردم و علتش هم این بود که دوستش داشتم و بیش از حد به او اعتماد داشتم."

هالک در کنار همسر سابق و فرزندانش

البته هالک ساکت نماند و در ویدیویی که بیش از 40 دقیقه زمان دارد، خطاب به آیران گفت:"او به خوبی می داند که چه زمانی با هم آشنا شدیم و در کجا کار می کرد و چه کار می کرد. به خاطر بچه هایم ترجیح می دهم که وارد جزئیات نشوم... با هم بیرون رفتیم و در کمتر از یک ماه صاحب فرزند شدیم. ازدواج ما به خاطر عشق نبود بلکه یک اتفاق بود و من سعی کردم که مردانه کنترل همه چیز را به دست بگیرم."

هالک و آیران بیش از دوازده سال با هم رابطه داشتند اما بازیکن برزیلی تصمیم گرفت که به سراغ برادرزاده همسر سابقش برود. در حال حاضر هالک و کامیلا با هم در چین زندگی می کنند.

4125