تلاش ناکام فدراسیون اسپانیا برای ربودن «مسی جدید» از تیم ملی آرژانتین

تلاش ناکام فدراسیون اسپانیا برای ربودن «مسی جدید» از تیم ملی آرژانتین

خبرگزاری فوتبالی - لوکا رومرو که  فصل گذشته با 15 سال و 19 روز سن در ترکیب مایورکا حضور پیدا کرد و به جوان ترین بازیکن تاریخ لالیگا تبدیل شد همچنان در رده های پایه تیم ملی آرژانتین بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، فدراسیون فوتبال اسپانیا تلاش کرده بود تا تابعیت اسپانیایی برای این بازیکن بگیرد تا رومرو به رده های پایه تیم ملی اسپانیا ملحق شود اما این بازیکن نیز مثل مسی پیشنهاد حضور در لاروخا را رد کرده است و می خواهد در تیم ملی آرژانتین بازی کند.

در حقیقت فدراسیون فوتبال اسپانیا تایید کرده است که تماس های زیادی با رومرو و خانواده اش داشته است اما سعی کردند که نظر وی را عوض کنند. در زمانی که مسی در رده های پایه بارسلونا بازی می کرد هم فدراسیون فوتبال اسپانیا تلاش کرده بود که نظر وی را برای تغییر تابعیت جلب کند که توفیقی به دست نیاورده بودند.

لوکا رومرو در مکزیک متولد شده است اما والدینی ارژانتینی دارد و به همین خاطر تصمیم گرفته است که برای آلبی سیلسته بازی کند. او در لیست تیم زیر 17 سال آرژانتین نیز حضور دارد و به همین خاطر ترجیح می دهد که به تیم ملی اسپانیا ملحق نشود. لوکا رومرو در حال حاضر از آینده دارترین بازیکنان فوتبال آرژانتین به شمار می رود.

4125