هافبکی که به اینتر نزدیک شده بود رسما به میلان پیوست!

هافبکی که به اینتر نزدیک شده بود رسما به میلان پیوست!

خبرگزاری فوتبالی - ساندرو تونالی پس از طی کردن تست پزشکی باشگاه میلان رسما به این تیم پیوست و شماره‌ی 8 را در این باشگاه بر تن خواهد کرد. این بازیکن از برشا به میلان پیوسته است و قرارداد او قرضی و دارای بند خریدی 15 میلیون یورویی است. البته میلان 10 میلیون یورو بابت خرید قرضی این بازیکن به برشیا پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن تست های پزشکی باشگاه را با موفقیت پشت سر گذاشت و قراردادی پنج ساله با این باشگاه به امضا رساند. این بازیکن به نراتزوری ها نزدیک بود اما وقتی که اینتر به سمت هافبک های دیگری هم رفت، میلان وارد میدان شد و توانست این بازیکن را جذب کند و اینتر را در رقابت بر سر این بازیکن شکست دهد.

ایوان گازیدیس، مدیر ورزشی میلان درباره‌ی او گفت:" ما خوشحالیم که از ساندرو تونالی در میلان استقبال می کنیم. او یکی از آینده دار ترین استعدادهای جوان در فوتبال دنیاست. ساندرو عشق به باشگاه و ارزش های آن را درک می‌کند و می‌داند که می‌خواهیم چه بسازیم. خوش آمدی ساندرو!"

پائولو مالدینی هم در این باره گفت:" خوشحالیم که از ساندرو در خانواده روسونری استقبال می کنیم. ما متقاعد شده ایم که او می تواند سهم مهمی در ساختن آینده‌ای موفق با ما داشته باشد. او یک هافبک عالی است که می داند چگونه ارزش های باشگاه ما را تفسیر کند."

1470