تیم رویایی اوزیل با حضور هشت رئال مادریدی

تیم رویایی اوزیل با حضور هشت رئال مادریدی

خبرگزاری فوتبالی - مسعود اوزیل هافبک آلمانی اسبق رئال مادرید که در حال حاضر در آرسنال توپ می زند، در مورد تیم ایده آل خود صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، اوزیل هشت بازیکن را از رئال مادرید در کنار دو هم تیمی سابقش در تیم ملی آلمان و یک بازیکن از آرسنال در لیست قرار داد. لیست بدین شرح است: کاسیاس، لام، راموس، بواتنگ، مارسلو، ژابی ، کاسورلا، دی ماریا، کاکا، رونالدو و بنزما.

اوزیل در پاسخ به این سوال که سرسخت ترین مدافعی که مقابلش قرار گرفته از "کارلس پویول" اسم برد و از سویی در مورد هم تیمی سابقش راموس هم صحبت کرد:"راموس یکی از بهترین مدافعان تاریخ است که شخصیت فوق العاده ای دارد و دوست خیلی خوبی است."

هافبک آلمانی در پاسخ به این سوال که ایا حاضر است که به تاتنهام یعنی رقیب دیرینه آرسنال ملحق شود یا نه صحبت کرد. یک نفر از او پرسید:" اگر قرار باشد که بین بازی کردن در تاتنهام و بازنشستگی یکی را انتخاب کنی، چه کار می کردی؟" که مسعود کنایه سنگینی به تیم تحت هدایت مورینیو زد:" اگر نمی خواهی جام ببری می توانی به آن جا بروی!"

اخیرا شایعاتی در مورد انتقال اوزیل به تیم النصر عربستان مطرح شده است. او هفت فصل در آرسنال بوده اما در فصل اخیر چندان مورد اعتماد میکل آرتتا نبوده است.

4125