تبریک جالب راموس به مودریچ: پدربزرگ کوچک، تولدت مبارک!

تبریک جالب راموس به مودریچ: پدربزرگ کوچک، تولدت مبارک!

خبرگزاری فوتبالی - لوکا مودریچ 35 ساله شد که هم تیمی هایش به او تبریک گفتند. سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید لقب "پدربزرگ کوچک " را برای بازیکن کروات انتخاب کرده است تا به نوعی با دوست قدیمی خود شوخی کند.

به گزارش فوتبالی، مودریچ در مورد شرایط خود بیان کرد:" پیش فصل خیلی خوبی داشتیم. سخت تلاش می کنیم تا آماده اتفاقات پیش رو باشیم. حس خیلی خوبی دارم. سخت تلاش می کنم و برای من مهم است که پیش فصل خوبی داشته باشم چرا که این تنها زمانی است که می توانی با شدت بیشتری کار کنی.اهدافمان مثل همیشه این است که برای همه جامها تلاش کنیم و به نظرم تیم خوبی داریم که این کار را انجام بدهیم."

مودریچ که در روز 9 سپتامبر 1985 متولد شده توانسته به یکی از بهترین هافبک های دنیا تبدیل شود. او در رئال مادرید 342 بازی انجام داد که 22 گل زد و هفده پاس گل داد که توانست چهار قهرمانی اروپا، چهار جام جهانی باشگاه ها، سه سوپرجام اروپا، دو لالیگا، یک کوپا دل ری و سه سوپرجام اسپانیا کسب کند.

یوفا در صفحه توییتر خود ویدیویی از حرکات مودریچ در چمپیونزلیگ منتشر کرد و نوشت:" استاد ترکیب رئال مادرید، تولدت مبارک."

سرجیو راموس مدافع میانی رئال مادرید هم پیام دیگری منتشر کرد:"پدربزرگ کوچک کروات همچنان سنش بالاتر می رود. امیدوارم که سالهای زیادی همچنان در کنار هم خنده هایت و پاس گلهایت را ببینیم و با هم جامها و لحظات خوب را ببینیم. تولدت مبارک برادر. خیلی دوستت دارم."

4125