واکنش رونالدوی برزیلی به شایعاتی درباره خوش گذرانی‌اش

واکنش رونالدوی برزیلی به شایعاتی درباره خوش گذرانی‌اش

خبرگزاری فوتبالی – رونالدوی برزیلی شایعات مربوط به خوش گذرانی‌اش را رد نکرده است.

به گزارش فوتبالی، رونالدو لوئیز نازاریو دلیما یکی از بهترین مهاجمان تاریخ دنیای فوتبال است که مورد تمجید بسیاری هم قرار گرفته. او در اواخر دوران فوتبالش در رئال مادرید با شایعاتی مبنی بر خوش گذرانی بیش از حد مواجه شده بود که البته خودش هم آن را تکذیب نمی‌کند. رونالدو گفته دوست داشته پس از هر برد شادی کند و چون زیاد برنده می‌شدند،‌ در مهمانی‌های زیادی هم شرکت می‌‌کرده است.

رونالدو در جدیدترین گفت و گوی خود به Movistar گفته: دوران بی‌نظیری در تیم رئال و شهر مادرید داشتم. این تیم و شهر مادرید می‌توانید بهترین ترکیبی باشد که می‌توانید پیدا کنید. بعضی اوقات شاید بیش از حد در مهمانی‌ها شرکت می‌کردم اما واقعا آن گونه که فکر می‌کنید نبود.

رونالدو در ادامه افزود: من همیشه خیلی مسئولیت پذیر بود و همیشه هم سعی می‌کردم که به بدنم آسیب نرسانم. بله، ‌پس از بردن بازی‌ها دوست داشتم جشن بگیرم و از آن‌جایی که همیشه می‌بردیم، ‌این مسئله برای من یک مشکل شده بود اما چنین مسئله‌ای را به شکل یک افسانه مطرح می‌کردند تا واقعیت.

رونالدو در اواخر دوران حضورش در رئال مادرید افت کرد و پس از پیوستن به میلان کم کم به دوران افول نزدیک شد و دیگر در اروپا بازی نکرد.

1101