جورابچیان: رقبا به ولخرجی چلسی حسادت می‌کنند

جورابچیان: رقبا به ولخرجی چلسی حسادت می‌کنند

خبرگزاری فوتبالی - کیا جورابچیان، مدیر برنامه معروف، معتقد است که باشگاه‌های رقیب چلسی در لیگ برتر به ولخرجی این تیم در بازار نقل و انتقالات حسادت می‎‌کنند. 

به گزارش فوتبالی، رومن آبراموویچ بار دیگر در سال 2020 برای خرید بازیکنان چلسی هزینه بسیاری کرده است. چلسی در دو پنجره نقل و انتقالاتی هیچ خریدی نکرد و فرانک لمپارد مجبور بود که با بازیکنانی که در تیمش دارد کار کند. اما حالا جبران این دو پنجره شده و آنها خریدهای درخشانی چون تیمو ورنر، حکیم زیاش، بن چیلول، کای هاورتز، تیاگو سیلوا و مالانگ سار داشته‌اند. به نظر می‌رسید که خریدهای این تیم هنوز به پایان نرسیده و آنها قصد دارند ادوارد مندی، دروازه‌بان رن، را نیز به خدمت بگیرد. تیم‌های کمی در این پنجره خریدهای این چنینی داشتند چرا که شرایط اقتصادی پس از شیوع ویروس کرونا کار را برای باشگاه‌ها سخت کرده است. 

جورابچیان که کار انتقال ویلیان از چلسی به آرسنال را در این تابستان انجام داده معتقد است که رقبا با حسادت خریدهای این تیم را دنبال می‌کنند. او درباره خریدهای آبی پوشان لندنی به تاک اسپرت گفت: " چلسی خیلی خوب خرج کرده است. آنها کاملا از فرانک حمایت کردند و این نکته‌ای کلیدی است. من مربیان بسیاری را می‌شناسم که آرزو دارند به این شکل حمایت شوند. فکر می‌کنم چلسی حالا برای ارائه بازی خوب تحت فشار باشد. "

1811