اوساگونا: بزرگتر‌های پرسپولیس ارتباط خوبی با من نداشتند!

اوساگونا: بزرگتر‌های پرسپولیس ارتباط خوبی با من نداشتند!

خبرگزاری فوتبالی- بخشهای مهم مصاحبه روزنامه خبرورزشی با کریستین اوساگونا را برایتان انتخاب کردیم. مهاجمی که روزهای خوبی را در پرسپولیس تجربه نکرد:

  •  مهمترین دلیل عدم موفقیت من در پرسپولیس مسائل روحی - روانی بود که کلاً تمرکز مرا به هم زد و نگذاشت فوتبال خوبی ارائه کنم. من از روزی که به پرسپولیس آمدم همیشه درگیر مشکلات مالی بودم قبلاً هم گفتم فوتبال تنها منبع درآمد من است و از این راه خرج خانواده پرجمعیتم را می‌دهم ولی باشگاه به تعهدات مالی خود عمل نکرد و همین موضوع در کیفیت بازی من تأثیر‌گذار بود.
  • من با همه خوب بودم و هیچ مشکلی نداشتم ولی اکثر بازیکنان رابطه خوبی با من نداشتند به خصوص بزرگتر‌های تیم که خیلی تحویلم نمی‌گرفتند. نمی‌دانم شاید، چون خارجی بودم این اتفاق افتاد ولی بهترین دوستان من در پرسپولیس جوان‌تر‌های تیم بودند.
  • در ذوب‌آهن مثل پرسپولیس فکرم درگیر مشکلات مالی نبود و تمام تمرکزم روی فوتبال بود. ضمن اینکه منصوریان برخلاف گل‌محمدی با من خیلی رفیق بود و ارتباط دوستانه و عاطفی با هم داشتیم به همین دلیل بهتر توانست از من بازی بگیرد. 
  • من با قلبم پرسپولیس و هوادارانش را انتخاب کردم. اگر دنبال پول بیشتری بودم به فولاد یا تراکتور می‌رفتم ولی دلم می‌خواست در تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی کنم. اگر به گذشته برگردم باز هم پرسپولیس را انتخاب می‌کنم. 
  • مطمئن باشید آنقدر در الشرطه خوب کار می‌کنم که پرسپولیس دوباره سراغم بیاید و خواهان جذبم شود.


    1984