عضو هیئت‌مدیره باشگاه شهرخودرو: از ماندن مرادمند در شهرخودرو استقبال می‌کنیم

عضو هیئت‌مدیره باشگاه شهرخودرو: از ماندن مرادمند در شهرخودرو استقبال می‌کنیم

خبرگزاری فوتبالی- عضو هیئت‌مدیره شهرخودرو گفت: در صورتی که حسین مرادمند دلش به ماندن در شهرخودرو باشد خواستار حفظ او هستیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی باشگاه شهرخودرو خراسان، خدایی در خصوص احتمال جدایی مرادمند از شهرخودرو و غیبت این بازیکن در دیدار دوستانه روز گذشته مقابل پرسپولیس، گفت: حسین مرادمند طبق قراردادی که با شهرخودرو دارد همچنان جزو لیست بازیکنان ما حتی در رقابت‌های آسیایی است، اما از روزهای گذشته رسما به دنبال پیوستن به یکی از سرخابی‌های پایتخت است و ما نیز به هر چه که ایشان برای پیشرفت و آینده خود تصمیم بگیرد احترام خواهیم گذاشت.

وی افزود: در شرایطی که هنوز تکلیف ایشان مشخص نیست دوست داشتیم کنار تیمش در بازی دوستانه حاضر می‌شد، چراکه به هر حال با شهرخودرو همچنان قرارداد دارد.

خدایی با رد هر گونه شایعه افزایش مبلغ رضایتنامه مرادمند تاکید کرد: اینگونه نبوده که ما به خاطر مذاکره ایشان با سرخابی‌های تهران رقم رضایت مدنظرمان را افزایش دهیم و همین الان هم اگر واقعا دل مرادمند به ماندن در شهرخودرو باشد، مایل به حفظ ایشان هستیم. تکلیف همه چیز را در جلسه‌ای به زودی مشخص خواهیم کرد.

عضو هیات‌مدیره باشگاه شهرخودرو با اشاره به برتری این تیم در دیدار دوستانه با پرسپولیس خاطرنشان کرد: رحمتی در اولین بازی خود به عنوان مربی تیم بسیار خوبی را آماده کرده بود که تک تک بازیکنان به بهترین شکل وظایف خود را در زمین انجام می‌دادند و امیدواریم با همین نظم تاکتیکی شهرخودرو بتواند نتایج آبرومندانه‌ای را در آسیا کسب کند.

7474