اعتراض شدید کیا جورابچیان به رفتار آرسنال با اوزیل

اعتراض شدید کیا جورابچیان به رفتار آرسنال با اوزیل

خبرگزاری فوتبالی - کیا جورابچیان، مدیر برنامه مسوت اوزیل، نسبت به رفتار باشگاه آرسنال با این بازیکن واکنش نشان داده و از عدم قرار دادن وقت کافی برای حضور در میدان در اختیار او انتقاد کرد. 

به گزارش فوتبالی، اوزیل در سال 2013 با قراردادی به ارزش 42.5 میلیون پوند که در آن زمان رکوردی به حساب می‌آمد از رئال مادرید به آرسنال پیوست. او بلافاصله تاثیر خود را در این تیم نشان داد و در اولین فصل به آرسنال کمک کرد به دوران بدون جام خود پایان بدهد و با خلاقیتش در قلب تیم آرسن ونگر لیگ برتر را به وجد آورد. اوزیل در سال 2013 به پاس درخششی که در تیم داشت قرارداد سه ساله جدیدی با دستمزد 350 هزار پوند در هفته امضا کرد تا بالاترین دستمزد در تاریخ آرسنال را داشته باشد. اما رابطه او با اونای امری، جانشین ونگر، رابطه چندان خوبی نداشت و زمان حضورش در میدان تحت هدایت این مربی اسپانیایی بسیار کم شد. امری در نوامبر ( آبان ) سال گذشته اخراج شد و میکل آرتتا جانشین او شد تا به نظر برسد که شرایط برای اوزیل بهتر شده  اما این اتفاق رخ نداد و او باز هم فرصت زیادی برای اثبات موفقیتش در زمین پیدا نکرد.

 جورابچیان در گفتگو با تاک اسپرت در این باره اظهار داشت: " موقعیت اوزیل باید دو سال قبل مشخص می‌شد. این که بازیکنی کنار زمین بنشیند و بازی نکند چه سودی دارد؟ چه کسی از این اتفاق سود می‌برد؟ باشگاه سودی نمی‌برد. سن بازیکن بالا می‌رود پس او هم سودی نمی‌برد. مدیر برنامه هم شرایط مشابهی دارد. منظورم این است که شاید این که بازیکن درآمدی داشته باشد اما در واقع نفع هیچکس در این میان مطرح نیست. من واقعا به خاطر ندارم که ما تمام تلاشمان را برای حل مشکل یک بازیکن نکرده باشیم. من فقط سود این داستان را متوجه نمی‌شوم. "

1811