مارسیال: به درخشش در تیم ملی فرانسه نیاز داشتم

مارسیال: به درخشش در تیم ملی فرانسه نیاز داشتم

خبرگزاری فوتبالی – مارسیال که پس از مدت‌ها به تیم ملی اضافه شده اعلام کرده به درخشش در بازی مقابل کرواسی نیاز داشته است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا دو تیم فرانسه و کرواسی به مصاف هم رفتند. این دیدار، فینال جام جهانی را به یاد فوتبال دوستان می‌آورد و نکته جالب این بود که نتیجه بازی هم مانند فینال بود و فرانسوی‌ها ۴-۲ پیروز شدند.

یکی از بهترین بازیکنان فرانسه در دیدار شب گذشته آنتونی مارسیال بود که برای اولین بار از مارچ ۲۰۱۸ در تیم ملی بازی می‌کرد و توانست هم گل بزند و هم پاس گل بدهد. او اخیرا در منچستر یونایتد به یک ستاره تبدیل شده و به همین دلیل دوباره به تیم ملی دعوت شده است.

آنتونی مارسیال پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: زمان زیادی از آخرین بازی من برای تیم ملی فرانسه گذشته است و برای من بسیار مهم بود که بتوانم بازی خوبی انجام دهم. یک گل زدم و یک پاس گل دادم،‌ برنده شدیم و حالا هم خیلی خوشحالم.

مارسیال در ادامه گفت: اندکی در قسمت جلوی زمین مسائل پیچیده شد زیرا توپ را در اختیار نداشتیم اما از زمانی که مدیریت کردیم تا در زمین بهتر جا به جا شویم توانستیم حریف را در خطر قرار دهیم. موفقیتی که کسب کردیم عالی بود. گل زدیم و امتیاز کسب کردیم که این مسئله عالی است.

1101