گزارش روز؛ واکنش ستاره‌های دنیای فوتبال به گلزنی کریستیانو رونالدو

گزارش روز؛ واکنش ستاره‌های دنیای فوتبال به گلزنی کریستیانو رونالدو

خبرگزاری فوتبالی – ستارگان دنیای فوتبال، چه کسانی که از فوتبال خداحافظی کرده‌اند و چه کسانی که هنوز بازی می‌کنند نسبت به گلزنی رونالدو و عبور او از مرز ۱۰۰ گل ملی واکنش نشان دادند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا دو تیم پرتغال و سوئد به مصاف هم رفتند که در این بازی رونالدو توانست ۲ گل بزند. او حالا با ۱۰۱ گل زده فاصله چندانی تا شکستن رکورد علی دایی در زمینه بهترین گلزن بازی‌های ملی ندارد.پس از گلزنی رونالدو، بسیاری از ستاره‌های سابق دنیای فوتبال نسبت به این مسئله واکنش نشان دادند و برای رونالدو پیام فرستادند.

روبرتو کارلوس، مدافع افسانه‌ای تیم ملی برزیل گفته: ۱۰۰ گل! بیشتر از شایستگی است. یک دوران کاری عالی، یک شخصیت عالی و حرفه‌ای! تبریک می‌گویم. به همه ما خوشبختی نشان بده!

دکو، هم‌تیمی سابق رونالدو در تیم ملی پرتغال گفته: ۱۰۰ گل! یک نشان از یک پدیده فوق‌العاده و رکورد شکن مانند تو است. پیشرف یک هیولا!

نونو گومز، ملی پوش سابق تیم ملی پرتغال گفته: می‌‌خواهم یک آغوش و تبریک برایت بفرستم که توانسته‌ای در بازی‌های ملی به ۱۰۰ گل برسی. باعث افتخار من بود که با تو هم تیمی بوده‌ام و تو مایه افتخار تمام پرتغالی‌هایی.

مارسلو، هم تیمی سابق رونالدو در رئال گفته: برادر فوتبالی من! خوشحالم که توانستم اینجا باشم و به تو بابت ۱۰۰ گل ملی‌ات تبریک می‌گویم. می‌دانم که چه کاری برای تیم ملی انجام داده‌ای و هم‌چنان انجام می‌دهی.

نانی،‌ملی پوش سابق تیم ملی پرتغال گفته: یک شاهکار بزرگ اتفاق افتاده که برای تو اتفاقی معمولی است. برای من این مسئله مایه افتخار است که جزئی از داستان تو بوده‌ام. داستان بهترین بازیکن تمام تاریخ!

ریو فردیناند،‌بازیکن سابق منچستر یونایتد هم گفته: مرد ۱۰۰ گله هستی اما به اندازه من خوش تیپ نیستی! شاید نمره ظاهرت ۷ از ۱۰ باشد!

1101