رونالدو: فوتبال بدون تماشاگر مثل سیرک بدون دلقک یا باغ بدون گل است!

رونالدو: فوتبال بدون تماشاگر مثل سیرک بدون دلقک یا باغ بدون گل است!

خبرگزاری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در پیروزی دو بر صفر پرتغال مقابل سوئد هر دو گل تیمش را به ثمر رساند. او به رکورد 101 گل رسید و فقط 8 گل تا رسیدن به رکورد علی دایی در گل های ملی فاصله دارد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو از اینکه هواداران نمی‌توانند به ورزشگاه ها بیایند ابراز تاسف کرد و مقایسه‌ای جالب در این باره انجام داد. رونالدو پس از بازی در گفتگو با RTP گفت:" "نیازی به افسوس خوردن در این باره نیست ، وقتی کارم را انجام می دهم، دوست دارم صدای سوت ها را بشنوم ، زیرا این باعث تحریک من می شود. اما سلامتی حرف اول را می زند ، اگر سازمان بهداشت جهانی بگوید که شرایط ایمن نیست، همین باید رعایت شود. مهمترین چیز جان انسان است. بازی بدون حضور طرفداران مثل رفتن به سیرک، بدون دیدن دلقک یا مثل رفتن به باغ، بدون دیدن گل است."

پرتغال در حال حاضر مدافع عنوان قهرمانی هر دو تورنمنت ملی فوتبال اروپا یعنی لیگ ملت های اروپا و یوروست و حالا امید زیادی دارد تا در سال 2021 هر دو تورنمنت را ببرد که البته برای این کار روی توانایی های کریستیانو رونالدو و البته ستارگان نسل جدید خود همچون ژائو فلیکس حساب ویژه ای باز خواهد کرد.

1470