تغییر جالب در پیراهن رئال مادرید برای فصل 21-2020

تغییر جالب در پیراهن رئال مادرید برای فصل 21-2020

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید در کل فصل 21-2020 می تواند نشان قهرمانی لالیگا را روی آستین پیراهن خود داشته باشد. رئال مادرید برای اولین بار در تاریخ خود با نشان طلایی قهرمانی لالیگا روی آستین پیراهن خود در مسابقات بازی خواهد کرد. لالیگا دو سال است که این نشان را در اختیار باشگاه ها قرار می دهد که در دو فصل اخیر بارسلونا نشان قهرمان لالیگا را روی پیراهنش داشت و حالا رئال مادرید این نشان را به بازو خواهد بست.

به گزارش فوتبالی، این لوگو 3.5 سانتی متر ارتفاع دارد که روی آستین راست پیراهن بازیکنان رئال مادرید و بالاتر از ارم لالیگا قرار خواهد گرفت. در این پیراهن به قهرمانی سی و چهارم رئال مادرید در لالیگا در فصل 20-2019 اشاره شده است.

رئال مادرید اولین بازی لالیگایی خود را در روز 30 شهریور مقابل سوسیه داد د ورزشگاه آنوئتا خواهد داشت.  بازی رئال مادرید و ختافه به علت حضور رئال در مسابقات اروپایی به تعویق افتاده و این تیم مسابقات خود را از هفته دوم و بازی با سوسیه داد آغاز خواهد کرد.

در حال حاضر رئال مادرید با دریافت مبلغ اضافه این نشان را به پیراهن هایی که در فروشگاه های رسمی وجود دارد هم  برای هوادارانی که بخواهند، الصاق می کند.

4125