نتیجه فینال جام جهانی 2018 تکرار شد؛ برای رونالدو سن معنایی ندارد!

نتیجه فینال جام جهانی 2018 تکرار شد؛ برای رونالدو سن معنایی ندارد!

خبرگزاری فوتبالی - فرانسه در هفته دوم لیگ ملت های اروپا توانست با نتیجه چهار بر دو مقابل کرواسی پیروز شود تا نتیجه فینال جام جهانی 2018 تکرار شود.

به گزارش فوتبالی، کرواسی برای دومین بازی پیاپی چهار گل دریافت کرد و در قعر جدول گروه در لیگ ملت های اروپا قرار گرفت. نبود ستارگانی نظیر مودریچ و راکیتیچ به شدت کار دست دالیچ داد. بدین ترتیب فرانسه با گلهای گریزمان، اوپامکانو، ژیرو و گل به خودی بازیکن حریف با نتیجه چهار بر دو به پیروزی دست پیدا کرد. لوورن و برکالو هم گلهای نایب قهرمان جام جهانی اخیر را به ثمر رساندند.

از سویی پرتغال با دبل رونالدو توانست با نتیجه دو بر صفر مقابل سوئد پیروز شود و در گروهش اول شود. کریستیانو حالا به 101 گل ملی رسیده و در سن 35 سالگی ثابت کرده که سن برایش کوچکترین مفهومی ندارد. رونالدو هشت گل دیگر تا برابری با رکورد علی دایی به عنوان گلزن ترین بازیکن تاریخ بازیهای ملی فاصله دارد. پرتغال و رونالدو چهار بازی دیگر تا پایان سال 2020 دارند.

در سایر مسابقات، بلژیک با نتیجه پنج بر یک توانست ایسلند را در هم بکوبد و صدرنشین گروه شد. انگلیس و دانمارک به تساوی بدون گل رضایت دادند تا در رتبه های دوم و سوم جای بگیرند.ویتسل ، بتشوایی (دو بار)، مرتنز و دوکو برای تیم روبرتو مارتینز گلزنی کردند.

4125