لیدز یونایتد به دنبال جذب ستاره‌ی آلمانی پاریسن ژرمن

لیدز یونایتد به دنبال جذب ستاره‌ی آلمانی پاریسن ژرمن

خبرگزاری فوتبالی - لیدز یونایتد که با هدایت مارچلو بیلسا به لیگ برتر انگلیس صعود کرد، به دنبال تقویت خود برای حضور در سطح اول فوتبال انگلیس است. آ‌ن‌ها به دنبال به خدمت گرفتن یولیان دراکسلر، وینگر و هافبک هجومی پاریسن ژرمن، هستند. این بازیکن که در حال حاضر 26 سال دارد از سال 2017 در پاریسن ژرمن توپ می‌زند و اکنون شانس حضور در لیگ برتر انگلیس را دارد.

به گزارش فوتبالی، لیدز یونایتد پس از صعود به لیگ برتر انگلیس دست به تقویت تیمش در این تابستان زد. آن‌ها تاکنون سه خرید انجام داده‌اند و حالا می‌خواهند جولیان دراکسلر را به عنوان چهارمین خریدشان در این تابستان وارد باشگاه کنند. رادیو مونت کارلو، تایید کرده است که احتمال توافق میان دراکسلر و لیدز یونایتد و انتقال این بازیکن به لیگ برتر انگلیس وجود دارد. از قرارداد این ستاره‌ی آلمانی با پاری سن ژرمن تنها یک سال باقی مانده است و همین مسئله شانس جدایی او را افزایش می‌دهد اما پی‌اس‌جی در صورت ارائه‌ی پیشنهاد مناسب به دراکسلر می‌تواند قرارداد او را تمدید کند.

یولیان درکسلر در فصل 2019/20 برای پاریسن ژرمن 22 بار به میدان رفت. این بازیکن در تمامی رده های سنی تیم ملی آلمان حضور داشته و از سال 2012 به تیم ملی بزرگسالان آلمان دعوت می‌شود.

1470