شوخی عجیب شخصیت یوتیوبی با کورتوا: ترشتگن از تو بهتر است!

شوخی عجیب شخصیت یوتیوبی با کورتوا: ترشتگن از تو بهتر است!

خبرگزاری فوتبالی - تیبو کورتوا و ایبای یانوس، گیمر و یوتیوبر معروف اسپانیایی شب گذشته دوباره با هم بازی کردند و فیلمی از بازی کردنشان به صورت زنده در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند تا هوادارانشان را سرگرم کنند.

به گزارش فوتبالی، کورتوا و ایبای در حال انجام بازی Among Us بودند که یکی از معروف ترین بازیهای ویدیویی حال حاضر است که مکالمه این دو به شدت مورد توجه قرار گرفته و وایرال شده است.در این بازی چهار تا ده نفر به صورت همزمان می توانند با هم بازی کنند که یک یا دو نفر به صورت تصادفی نقش "شیاد" را خواهند داشت و باید بقیه را بکشند.

کورتوا و ایبای دو شنبه به همراه شخصیت های دیگر یوتیوب نظیر دی ماریو اسپانیایی و پاپو، رپر آرژانتینی این بازی را انجام دادند. ایبای توسط دروازه بان رئال مادرید کشته شد و به همین خاطر واکنش جالبی داشت. ایبای با لحنی که بیشتر شبیه شوخی بود، گفت:" ترشتگن خیلی بهتر از توست. یان اوبلاک هم همین طور. زیدان باید نگاه کنی که این دروازه بان لعنتی چه کار می کند!"

کورتوا نقش یکی از "شیاد" ها را در بازی داشت. در آن لحظه بر اساس قوانین بازی هیچ کدام نمی توانستند صدای همدیگر را بشکنند اما در پایان بازی و وقتی که کورتوا فهمید که ایبای چنین جمله ای را خطاب به او گفته، این شخصیت یوتیوبی را "چاقالوی لعنتی" صدا زد تا هر دو زیر خنده بزنند!

4125