خشم پاریسن ژرمن از فدراسیون فرانسه به خاطر ابتلای امباپه به کرونا

خشم پاریسن ژرمن از فدراسیون فرانسه به خاطر ابتلای امباپه به کرونا

خبرگزاری فوتبالی - روز دوشنبه فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد که کیلیان امباپه ستاره پی اس جی به علت ابتلا به کرونا اردو را ترک کرده است. لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی واکنش تندی به این خبر داشت.

به گزارش فوتبالی، مدیر ورزشی پی اس جی از فدراسیون فوتبال فرانسه به شدت دلخور است که چرا بدون اطلاع آنها، امباپه را به خانه فرستاده اند و در مورد کرونای امباپه خبری نداده اند. لئوناردو گفت:" غیرقابل قبول است که از طریق رسانه ها بفهمیم که یکی از بازیکنانمان به کرونا مبتلا شده است. حالا چه کار کنیم؟ هیچ کس از فدراسیون با پی اس جی تماس نگرفته است. هیچ کس به ما زنگ نزد. درک نمی کنم. این بی احترامی است."

لئوناردو اعتقاد دارد که فدراسیون فوتبال فرانسه بلافاصله پس از مثبت شدن تست کرونای امباپه باید به آنها خبر می داده است چرا که عادی نبوده که آنها مجبور شوند تا برای تائید صحت خبر با این بازیکن تماس بگیرند.

امباپه قطعا دو بازی حساس پی اس جی مقابل لانس و مارسی را از دست خواهد داد. او هفتمین بازیکن پی اس جی است که به کرونا مبتلا شده است، پیش از این تست کرونای نیمار، کیلور ناواس، ایکاردی، دی ماریا، پاردس  و مارکینیوش هم مثبت شده بود.

4125