مهاجم آرژانتینی در یک قدمی جدایی از یوونتوس

مهاجم آرژانتینی در یک قدمی جدایی از یوونتوس

خبرگزاری فوتبالی - آندره آ پیرلو رسما اعلام کرده بود که گونزالو هیگواین جایی در برنامه‌هایش ندارد و باید این تیم را ترک کند. اکنون وکیل این بازیکن به تورین می‌رود تا قرارداد این بازیکن را فسخ کند و او مقصد بعدی‌اش را انتخاب نماید.

به گزارش فوتبالی، ایجنت گونزالو ایگواین برای مذاکرات نهایی با باشگاه یوونتوس برای ترک این تیم وارد ایتالیا شده است. گمانه‌زنی هایی وجود دارد که مهاجم آرژانتینی بزودی راهی اینتر میامی در لیگ آمریکا خواهد شد. به گفته اسکای اسپورت ایتالیا و توتو مرکاتو، نیکولاس هیگواین، برادر و ایجنت گونزالو هیگواین، امروز وارد ایتالیا شده است. او قرار است تا با مدیران یوونتوس به گفتگو بنشیند تا به توافقی مناسب برای فسخ قرارداد ال پیپیتا دست یابند.

قرارداد فعلی گونسالو ایگواین در تابستان سال آینده منقضی می‌شود و به همین دلیل باید یوونتوس و این مهاجم آرژانتینی به توافق برسند تا با پرداخت بخشی از دستمزد این بازیکن، او قراردادش را فسخ کرده و به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم دیگری شود. هیگواین در حال حاضر 32 ساله است و احتمالا به اینتر میامی که مالکش دیوید بکام است بپیوندد. به نظر می‌رسد که باشگاه یوونتوس، لوئیس سوارز را جایگزین این مهاجم خواهد کرد و این مهاجم اروگوئه‌ای بزودی بارسلونا را به مقصد یوونتوس ترک خواهد کرد.

1470