مورینتس: بهترین فرم ادن هازارد می‌تواند با مسی مقایسه شود

مورینتس: بهترین فرم ادن هازارد می‌تواند با مسی مقایسه شود

خبرگزاری فوتبالی – مورینتس،‌ مهاجم سابق رئالی‌ها اعلام کرده اگر هازارد در بهترین فرمش قرار داشته باشد می‌تواند با مسی مقایسه شود.

به گزارش فوتبالی، فرناندو مورینتس در جدیدترین گفت و گوی خود در رابطه با شرایط فعلی رئال مادرید و آغاز آن‌ها در لالیگای ۲۱-۲۰۲۰ گفته: به خبرنگاران گفته: بهترین هازارد،‌ بهترین رودریگو، بهترین آسنسیو و بهترین وینیسیوس می‌توانند با تجربه بنزما همراه شوند و شروع خوبی را رقم بزنند.

فصل گذشته ادن هازارد با مبلیغ ۱۰۰ میلیون یورو از تیم چلسی خریداری شد اما به دلیل مصدومیت‌هایی که برایش پیش آمد نتوانست در رئال مادرید بدرخشد. فرناندو مورینتس اعتقاد دارد چون هازارد هنوز بازی‌های زیادی برای رئال انجام نداده می‌توان فصل جدید را اولین فصل حضورش در رئال دانست.

مورینتس در خطور ادن هازارد و احتمال درخشش این بازیکن در فصل پیش رو گفته: خرید جدید امسال در واقع سال گذشته خریداری شده (هازارد) زیرا هنوز نتوانسته خودی نشان داد اما اگر در بهترین سطحش باشد می‌تواند در کنار مسی قرار گیرد. بازیکنانی آکادمی هم می‌توانند در مدت زمانی متوسط و طولانی نقشی مهم داشته باشند.

مورینتس درباره کریم بنزما گفته: او نشان داده که به اندازه کافی در خط حمله تسلط دارد. اطرافیان او در خط حمله در بهترین فرم خود قرار ندارند.

1101