چهره روز؛ وضعیت پیچیده گزینه استقلال و پرسپولیس

چهره روز؛ وضعیت پیچیده گزینه استقلال و پرسپولیس

خبرگزاری فوتبالی- مدافع شهرخودرو وضعیت عجیبی دارد.

به گزارش فوتبالی، محمدحسین مرادمند یکی از بازیکنانی است که مورد توجه دو تیم محبوب پایتخت قرار دارد و اتفاقا با هر دو باشگاه هم مذاکره کرده تا سر فرصت به ندای قلبش گوش کند و تیم جدیدش را انتخاب کند منتهی هنوز مشص نشده که این بازیکن می‌تواند از شهرخودرو جدا شود یا نه.

درباره مرادمند این بحث وجود دارد که اگر چه او استقلالی است اما به خاطر رابطه خوبی که با یحیی گل‌محمدی دارد، به درخواست سرمربی سابقش برای مذاکره با پرسپولیس پاسخ مثبت داده و بعد از جلسه با نمایندگان باشگاه استقلال، راهی باشگاه پرسپولیس شده است.

شرایط یکی دو روز اخیر پرسپولیس، البته باعث تعجب مرادمند شده به خصوص آنکه یحیی گل‌محمدی هم گفته بعد از پایان لیگ قهرمانان آسیا از پرسپولیس جدا خواهد شد و این مساله مدافع شهرخودرو را سردرگم کرده است.

از طرف دیگر او از دست مالک باشگاه شهرخودرو هم ناراحت است که هنوز تکلیف رضایتنامه‌اش را مشخص نکرده و معلوم نیست چه شرطی برای جدایی او خواهد گذاشت.

مرادمند چند روز قبل و بعد از خروج از باشگاه پرسپولیس به خبرنگار فوتبالی گفت که اختیارش دست حمیداوی است و مالک باشگاه شهرخودرو باید وضعیت او را مشخص کند اما شنیده‌ها حاکی از آن است که حمیداوی نه تنها هنوز رقم رضایتنامه او را به طور دقیق مشخص نکرده(شایعات حاکی از آن است که حمیداوی 2.5 میلیارد تومان برای رضایتنامه او قیمت گذاشته) بلکه به تماسهای او هم پاسخ نمی‌دهد و در صورتی که این وضعیت ادامه داشته باشد، اصلا بعید نیست که مرادمند فصل آینده هم در مشهد بماند و در شهرخودرو به فوتبالش ادامه دهد.

7655