مدیران باشگاه ذوب آهن دست خالی از تهران رفتند!

مدیران باشگاه ذوب آهن دست خالی از تهران رفتند!

خبرگزاری فوتبالی- مدیران باشگاه ذوب آهن در سفری که به تهران داشتند نتوانستند بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرند و دست خالی تهران را ترک کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، رحمان رضایی سرمربی تیم ذوب آهن برای حضور در لیگ بیستم، لیست بازیکنان مورد نظرش را به مدیران باشگاه ارائه داد تا آنها برای جذب این نفرات و تقویت تیم اقدام کنند. با این که جواد محمدی و احمد جمشیدی  عضو هیات مدیره و سرپرست باشگاه ذوب آهن در تهران بودند، اما بدون جذب بازیکنی به اصفهان بازگشتند.

مدیران باشگاه ذوب آهن که منظوری دو گانه از سفر به تهران داشتند، تنها توانستند به امور مربوط به سفر به کشور سوییس که در پیش دارند رسیدگی کنند و بدون جذب بازیکن به اصفهان بازگشتند. این سفر برای حضور در دادگاه عالی ورزش و پیگیری پرونده شکایت از رضا شکاری در پیش است.

ذوب آهنی‌ها تاکنون بازیکنان تاثیرگذاری مثل دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان، هادی محمدی و محمد نژاد مهدی را  از دست داده‌اند و در مقابل هنوز هیچ بازیکنی را جذب نکرده‌اند.

سبزپوشان اصفهان فصل گذشته را با قرار گرفتن در رتبه دوازدهم جدول به کار خود خاتمه دادند و در صورتی که بخواهند به روزهای اوج بازگردند ناچار هستند نه تنها جای بازیکنان مهمی که از دست داده‌اند را پر کنند، بلکه باید بازیکنان با کیفیت دیگری هم به خدمت بگیرند که هنوز این اتفاق نیفتاده است. 

7413