وضعیت عجیب در اهواز؛ نگرانی نکونام، خونسردی آذری

وضعیت عجیب در اهواز؛ نگرانی نکونام، خونسردی آذری

خبرگزاری فوتبالی- مصاحبه دیروز سرمربی فولاد می‌تواند هشداری برای مدیران این مجموعه باشد.

به گزارش فوتبالی، چند ساعت بعد از انتشار خبر علاقه باشگاه تراکتور به همکاری با نکونام، او  به این خبر واکنش نشان داده است.

سرمربی فولاد در گفتگو با خبرگزاری فارس اگر چه به تمدید قرارداد قلبی‌اش با فولاد اشاره کرده منتهی سراغ این موضوع هم رفته که احتمال جدایی‌اش از این تیم را نباید کلا منتفی دانست.

نکونام که شدیدا نگران وضعیت تیمش در فصل نقل و انتقالات است، در بخشی از صحبتهایش، گفته ممکن است با ادامه این وضعیت از فولاد جدا شود:"  از سه لیست من که به تفکیک بازیکنان A،B،C  حتی یک بازیکن از لیست C هم جذب نکرده‌ایم! آقایان محمدی و آذری و گودرزی هم واقعا دارند زحمت می‌کشند ولی در نهایت من مربی هستم و من باید به هواداران پاسخ دهم.اگر شرایط مهیا نباشد، قطعا کار برای ادامه همکاری من و فولاد سخت خواهد بود."

نکونام در شرایطی آذری و فولاد را تهدید به جدایی کرده که مدیرعامل باشگاه فولاد نگران سرمربی تیمش نیست و بر خلاف او معتقد است که هنوز فصل نقل و انتقالات برای این تیم تمام نشده است.

آذری به خبرگزاری فارس گفته: نکونام با قلب خود قراردادش را با فولاد تمدید کرده و ان‌شاءالله که به کارش ادامه می‌دهد. من از سال 83 تا 99 در بازار نقل و انتقالات فوتبال به عنوان مدیرعامل فعالیت کرده‌ام و تجربه این سال‌ها به من می‌گوید که هنوز فرصت طلایی جذب بازیکن را از دست نداده‌ایم و هنوز اتفاق خاصی در نقل و انتقالات رخ نداده است."

حالا باید دید آذری می‌تواند در روزها و هفته‌های آینده نگرانی نکونام و هواداران فولاد را برطرف کند یا نهایتا جواد تصمیمی خواهد گرفت که باعث شوکه شدن اهوازی‌ها می‌شود.

1984