کیه‌لینی: ایتالیا ۲ سال است در سطحی بالا فوتبال بازی می‌کند

کیه‌لینی: ایتالیا ۲ سال است در سطحی بالا فوتبال بازی می‌کند

خبرگزاری فوتبالی – مدافع تیم ملی ایتالیا که از برد مقابل هلند خوشحال است اعلام کرده ایتالیا در ۲ سال اخیر با کیفیت خوبی بازی کرده است.

به گزارش فوتبالی، کیه‌لینی پس از بازی به RAI Sport گفت: ما برای این بازی به خوبی آماده شده بودیم و در ۲ سال گذشته هم در سطح بالایی فوتبال بازی می‌کردیم. پس از ماه‌ها قرنطینه شدن و یک تابستان عجیب، آسان نبود که به مسیر درست برگردیم. ما یک تیم بسیار خوب را بردیم و شایسته گل‌های بیشتری بودیم. در انتهای بازی خسته شده بودیم اما در دفاع عالی بودیم زیرا این هم بخشی از بازی است.

کیه‌لینی در ادامه درباره اشتباه پیش آمده در بازی مقابل بوسنی و اینکه آچربی به جای او بازی کرد، گفت: من به سرنوشت اعتقاد دارد و فکر می‌‌کنم سرنوشت من بود که قرار شد امشب (شب گذشته) اینجا بازی کنم.

با توجه به برد لهستان مقابل بوسنی حالا ایتالیا در صدر جدول قرار دارد و هلند و لهستان دوم و سوم هستند. کیه‌لینی در این رابطه گفت: ما در صدر گروه قرار داریم و به نظرم شایسته آن هستیم. می‌خواهیم در چند ماه آینه هم در مسیرمان باشیم. مصدومیت زانیولو؟ برای او شرمنده هستم و امیدوارم تست‌ها آن چیزی که مورد ترس ماست را نشان ندهند.

1101