مانچینی پس از شکست هلند: چهار سه سه بازی کردیم و خوب پیش رفت

مانچینی پس از شکست هلند: چهار سه سه بازی کردیم و خوب پیش رفت

خبرگزاری فوتبالی - تیم ملی ایتالیا با نتیجه‌ی یک بر صفر مقابل تیم ملی هلند به پیروزی رسید. روبرتو مانچینی از عملکرد شاگردانش در این بازی رضایت داشته و آن را فوق العاده خواند.

به گزارش فوتبالی، روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، معتقد است که تیمش به خوبی بازی کرده است هر چند که باید کار را زود تر تمام می‌کردند. او پس از بازی در گفتگو با رای اسپورت گفت:" هلندی‌ها در حمله و توپ های بلند چند فرصت ایجاد كردند ، اما ما باید بازی را زودتر تمام می‌کردیم. من از ذهنیت تیم راضی هستم ، بچه‌ها عملکردمان در آمستردام امروز فوق العاده بود." 

روبرتو مانچینی درباره‌ی لوکاتلی و همچنین تاکتیک های تیمش گفت:"ما با لوکاتلی تماس گرفتیم زیرا او بازیکن بزرگی است که هنوز هم می تواند پیشرفت کند. او از توانایی بدنی ، کیفیت بالا ، دید خوبی برخوردار است ، همه چیز دارد. ما امروز چهار سه سه کلاسیک بازی کردیم و به خوبی پیش رفت، بنابراین می خواهیم اینگونه ادامه دهیم. شما بدون ذهنیت قوی و تاکتیک های خوب و محکم در 11 بازی متوالی پیروز نمی‌شوید. تیم هایی که در مقدماتی یورو 2020 شکست دادیم در سطح هلند یا آلمان نبودند ، اما پیروزی در بازی ها سخت است. "

1470