کری‌خوانی مسی در کلیپ تبلیغاتی جدیدش: می‌گویند دورانش تمام شده!

کری‌خوانی مسی در کلیپ تبلیغاتی جدیدش: می‌گویند دورانش تمام شده!

خبرگزاری فوتبالی - پس از ماندنی شدن لیونل مسی ستاره آرژانتینی در بارسلونا به نظر می رسد که اسپانسرهای این بازیکن دست به کار شده اند و کلیپ های تبلیغاتی جدیدی را برایش آماده کرده اند.

به گزارش فوتبالی، اخیرا کلیپ تبلیغاتی جالبی از مسی منتشر شده که به نظر می رسد ستاره آرژانتینی برای رقبایش در فصل 21-2020 کری می خواند. مسی فصل را بدون جام به پایان برد و شکست سنگین مقابل بایرن مونیخ پایان تلخی بر فصلش بود اما با این وجود به نظر می رسد که این ستاره انگیزه بالایی دارد که در فصل جدید شرایط را جبران کند. در این کلیپ تبلیغاتی در ابتدا از تردیدها نسبت به مسی در شروع دوران فوتبالش گفته می شود:"می گفتند که ورود به اسپانیا در سن 13 سالگی برایش موفقیت آمیز نخواهد بود، می گفتند که بیش از حد کوتاه قامت است." و کمی بعد به تردیدها در مورد مسی در شرایط کنونی اشاره می شود:"حالا می گویند که بیش از حد پیر شده است.می گویند که عشقش به شهر (بارسلونا) را از دست داده است. می گویند که تمرکزش روی جای دیگری است، می گویند که دورانش تمام شده است، می گویند که جادویش تمام شده است."

در پایان این کلیپ نیز با جمله " و او چه می گوید؟" کلیپی از یکی از کاشته های مسی نشان داده می شود تا به این نکته نشان بدهد که ستاره آرژانتینی همیشه از پس تردیدها برآمده و توانسته از بحران ها عبور کند و کیفیت بالایش را نشان بدهد.

4125