واکنش مدیر ورزشی اینتر به مذاکرات با بارسلونا در مورد لوتارو

واکنش مدیر ورزشی اینتر به مذاکرات با بارسلونا در مورد لوتارو

خبرگزاری فوتبالی - خاویر زانتی بازیکن اسبق و نایب رئیس اینتر در مصاحبه با TyC Sports در مورد جدایی احتمالی لوتارو مارتینز صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، زانتی مذاکرات با بارسلونا در مورد فروش لوتارو را تکذیب کرد و گفت :" در حال حاضر باید با قطعیت بگویم که هیچ مذاکره ای با بارسلونا در مورد انتقال لوتارو مارتینز نداشته ایم."

نایب رئیس نراتزوری ها از روند هموطنش به شدت تعریف کرد و بیان کرد:" از شرایط کنونی لوتارو خرسند هستم. از زمانی که به باشگاه ملحق شد، روند خوبی داشت. فهمید که به چه باشگاهی ملحق شده است. وقتی بازیکن جوانی مثل او خریده می شود، حال درخشانی دارد و آینده اش بی نظیر است. وقتی عملکردش درون و بیرون زمین را می بینم، خوشحال می شوم. فوق العاده کار کرده است. هم جوان است و هم بازیکن بی نظیری است. طبیعی است که تیم های دیگر شرایط این بازیکن جوان و آینده دار را دنبال کنند اما در حال حاضر تصور می کنم که لوتارو در ایتالیا خواهد ماند.

زانتی در مورد تمایل اینتر به خرید آرتورو ویدال هم صحبت کرد:" او در حال حاضر بازیکن بارسلوناست. بازیکنی است که روند و شخصیت بی نظیری دارد. در حال حاضر از پیراهن این تیم دفاع می کند."

4125